bebe dupa avort

•  
    • 1 mesaje
    4 Dec 2007, 14:06
    0 0
    Buna.Vreau sa stiu si eu va rog daca imediat dupa avort pot avea un bebe sanatos chiar daca sunt la al doilea avort?Daca nu la cat timp pot avea un bebe sanatos?Multumesc.
  •  
    • 1234 mesaje
    4 Dec 2007, 15:07
    0 0
    ce inseamna imediat dupa avort? si de ce ti-ai dori un copil dupa ce ai renuntat la unul? era bolnav? doar asa s-ar justifica. cred ca tre sa astepti sa ai macar un cicul normal si dupa aia cred ca e posibil.
  •  
    • 31 mesaje
    4 Dec 2007, 15:11
    0 0
    normal ca se poate.
  •  
    • 2249 mesaje
    5 Dec 2007, 12:31
    0 0
    Sunt medici si medici. Unii zic sa astepti 6 luni, altii 3 luni, altii zic ca dupa ce ai primul ciclu de la intrerupere, poti incerca din nou.
  •  
    • 216 mesaje
    5 Dec 2007, 14:08
    0 0
    Sigur ca poti, ideea e sa nu pierzi sarcina, asta ar fii singurul motiv pt care trebuie sa astepti un timp pana se reface mucoasa uterului ca sa "tina oul".
    Si nu e nevoie sa dai explicatii cum si de ce, chiar daca unele ti le cer, sincer nu stiu cu ce drept, fiecare are motivele sale pt anumite alegeri.Succes!
  •  
    • 361 mesaje
    5 Dec 2007, 14:39
    0 0
    dupa avort ramai cel mai usor insarcinata asta daca " te joci cand trebuie" si mai ales daca iti doresti un bb
  •  
    • 510 mesaje
    5 Dec 2007, 20:33
    0 0
    poti ramane din nou insarcinata dupa un avort doar intr-o saptamana...acum cat de sanatos va fi...dumnezeu stie...nimeni niciodata nu-ti va garanta ca vei avea un copil 100% sanatos...
  •  
    • 142 mesaje
    7 Dec 2007, 00:08
    0 0