dureri groaznice la menstruatie
-
1 0fetelor,nu stiu daca vreuna dintre voi va confruntati cu asa ceva........eu sunt stagiara stomatologie,deci am destule cunostinte despre gineco,m-am controlat in lung si lat,dar m-am saturat.de la 12 ani,o data pe luna imi vine sa mor.e insuportabil ce traiesc,serios.cand eram adolescenta,mi se spunea:iti trece cand te mariti!
nu m-am maritat dar tot ar fi trebuit sa-mi treaca
))))))!acum,cica dupa ce nasc........stiu ca nasterea echilibreaza organismul femeii,dar nu mai cred ca se va intimpla si la mine.numai la un homeopat n-am ajuns,dar chiar am de gind sa ma duc,ca nu se poate asa ceva........draga mea medicina alopata nu m-a ajutat deloc.eu oricum cred f mult in homeopatie,sper sa se rezolve.voi??va pup!! -
green,tu ma crezi inconstientaaaaaaa....??pai sunt si eu medic.mi-am facut ecografii,n-am nici un chist.papa-nicolau mi-am facut de 2 ori pe an,totul ok.cica ar fi o chestie asa,care o sa treaca........si eu sunt satula,de aia am de gind sa merg la un homeopat.cat am luat contraceptive,a fost ok.doar astea m-au linistit.dar ce naiba,doar nu o sa inghit anticonceptional;e toata viata.deci d.p.d.v. medical nu mi-a gasit nimeni cauza,dismenoree puternica si atat.pai asta stiam si eu,ca stomatolog,thanx.acum va pup!
-
OK!!!Cum spui tu!Nu te cred inconstienta ,doar esti medic!Dar asta mi s-a intamplat mie,care, tot asa imi faceam analize si teste si ecografii ..pana mi-au gasit ce mi-au gasit.Iti doresc multa sanatate si sper sa gasesti cat mai repede cauza durerilor tale..poate un tratament homeopat ar da rezultate....nu stiu ce sa-ti spun ...nu am incercat pana acum acest gen de tratament.
-
Draga Flaviana, eu am scapat de acele dureri groaznice cu un tratament prescris de medicul de familie: 10 zile inainte de ciclu am luat zilnic o lingurita de Clorocalcin/3 ori pe zi si in fiecare seara am baut ceai de galbenele sau de sunatoare. Acum, 9 luni nu am probleme dar o sa va povestesc dupa nastere daca revin durerile!
-