Este adevarat???
-
0 0este adevarat ca anticonceptionalele se dau gratis pentru elve si studente? Eu iau Yasmine de o luna pentru un chist ovarian, dar nu as mai da 25RON pe o cutie daca pot sa le primesc gratis. Eu sunt studenta si am auzit tot felul de zvonuri de genul asta. Unde trebuie sa merg pentru a primi daca e asa?mersi mult
-
draga nicotzi , eu te sfatuiesc sa continui cu anticonceptionalele recomandate de dr ginecolog , cele de la planning nu sunt la fel, dr tau te-a consultat si a stiut cantitatea de hormoni , nu prea ma pricep la asta , dar sunt sg ca ti-a dat antic care ti se potrivesc tie.Te sfatuiesc sa ramai la cele recomandate
sanatate !
( eu ma duc sapt viit la control tot ptr chist ovarian
sper sa fie bine ) -
Hai sa-ti spun eu cum e chestia. Anual se efectueaza o licitatie intre marcile de contraceptive. Cel ce castiga licitatia, va avea in cabinetele de planning contraceptivele gratuite. Este unul singur, o singura marca.
De cativa ani incoace, tot Marvelon se da gratuit. Ai nevoie de un carnet de elev sau student vizat la zi. Ti se va face o fisa cu un numar. Numarul de fisa trebuie sa il retii, pt ca iti va fi cerut cand te prezinti la Planning data viitoare.
Daca medicul ti-a recomandat yasmin, nu e bine sa il schimbi. Trebuie sa il iei cel putin 3 luni. Daca ai chist pe ovar, Marvelonul nu te ajuta sa te vindeci de el, Yasmin in schimb, da. Poti sa mergi la Planning sa ceri si parerea celor de acolo, sunt medici avizati.
Ai grija de tine, nu te juca cu sanatatea ta! Numai bine. -
Stiu ca intr-un timp se dadeau la cabinete de planing familial.Poti face o intrebare si medicului de familie.Daca ai scrisoare medicala cred ca se poate pe reteta gratuita sau macar compensate.Pe langa aceste medicamente mai poti lua gel de aloe sau chiar capsule.Aloea topeste toate chisturile.Si eu am avut probleme si am luat orgametril(pe reteta compensata)si gel de aloe.Peste o luna n-am mai avut nimic.
-