rana pe col
-
0 0Saptamana trecuta am fost cu o prietena la un medic ginecolog destul de cunoscut din cluj la un control de rutina deoarece eu am o mica problema cu secretia aceea alba (este excesiva dar nu ma mananca)iar prietena mea are uneori dureri usoare de burta in timpul actului sexual.
Dupa ce ne-a recoltat secretii medicul ne-a propus sa facem si un test pt colul uterin avand i vedere ca nu mai facusem nici una din noi si stupoare: ne-a descoperit la amandoua rani pe col si ne -a programat la operatie de cauterizare saptamana iitoare.....
Vi se pare normal ca sa ne gaseasca la amandoua ....? eu am ramas putin banuitoare...bine ca ne tot arata el pe monitor dar sincer nu sunt medic si nu am inteles prea multe...
Oricum el zicea ca ranile sunt f frecvente la toate femeile si le poti avea din cauza vaginitelor netratate la timp sau se pot crea chiar in timpul actului sexual....este adevarat?
Noi nu stim ce sa facem,ne sfatuiti sa refacem comtrolul a un alt medic sau sa mergem pe mana acestuia?Avandin vedere ca a fost 100 ron controlul nu stiu daca imi permit sa mai fac unul si apoi si cauterizarea care este in jur de 120 euro...
Voi ce spuneti ca eu sunt tare speriata ca sa mai pot gandi...? -
Eu te sfatuiesc sa mai consulti si un alt doctor... Nush ce au dr. in ultima vreme.. "peste tot" numai rani pe col.. asta-i culmea.. a fost sora-mea la un dr. si la mai toate pacientele lui le gasise rana pe col... Si la toate le-a spus ca e necesara cauterizarea... A mai consultat inca unul shi nu i-a gasit nik! Acum nu te culca pe o ureche.. mai consulta un alt doctor!
-
eu sunt din alt oras si atat eu cat si prietena mea avem cate o rana pe col....am fost la medici diferiti ....si intamplator la o cafea am deschis subiectul!
Medicul ei i-a recomandat cauterizare imediat ...pe cand al meu dupa papa nicolau si nu stiu ce analize( nu mi-au venit inca) mi -a spus ca o sa vedem ce masura luam in functie de acestea