Timisoara

•  
    • 19 mesaje
    8 Dec 2003, 12:55
    0 0
    e cineva din Timisoara?
  •  
    • 11438 mesaje
    8 Dec 2003, 13:16
    0 0
    eu...si mi-s o banateanca convinsa ..
  •  
    • 19 mesaje
    8 Dec 2003, 14:16
    1 0
    buna carmelia, uite ce ma intere si pe mine...stii vreun medic ginecolog bun in Timisoara, adica de incredere si care sa il preocupe pacienta nu doar banii?
  •  
    • 11438 mesaje
    8 Dec 2003, 14:22
    1 1
    Sunt destui medici buni,si pe care ii intereseaza pacienta...dar sunt cam scumpi.
    1. Dr. Olaru-e unul dintre cei mai buni,dar si cei mai scumpi.Poate fi gasit ori la spitalul Odobescu,ori la cabinetul lui de langa Parcul Poporului(La Baile Neptun)
    2. Eu una,merg la Dr.Hrubaru(el) si sunt foarte multumita-are cabinet pe Gh. Lazar.
    3.Mai sunt si altii,dar du-te la Hrubaru.
    Sanatate multa...dar ce te doare????
  •  
    • 19 mesaje
    8 Dec 2003, 15:06
    0 0
    Multumesc, unde anume pe Gh. Lazar? Are telefon? Are si laborator unde se fac pe loc analize? Hrubaru e de la Bega, nu? Am ceva probleme, imi intarzie ciclul si am o scurgere, ma inteapa ovarele...
  •  
    • 19 mesaje
    8 Dec 2003, 15:07
    1 0
    un consult complet depaseste 700 000 de lei? Pana acum am fost odata la dr. Crisan Doru, acolo atat e consultul+ecografie+lama
  •  
    • 11438 mesaje
    8 Dec 2003, 15:39
    0 0
    Da are si laborator si-ti face analizele pe loc..are si telefon,dar nu-l am la mine.Eventual, daca e o urgenta si nu astepti pana maine cand ti-l aduc,suna la informatii si cere nr. Cabinetului Dr. Hrubaru de pe Gh. Lazar.
    O consultatie e 300000 +lama=100000., ecografia nu stiu cat este.Dar cel mai bine,suna la ei si...eventual intreaba daca nu sunt gratuite daca ai trimitere de la doctorul de familie...
    Sa-mi dai de stire ce-ai rezolvat.
    Te-am tucat.
  •  
    • 939 mesaje
    8 Dec 2003, 19:55
    0 0
    Buna ziua, Timisoara !