Anticonceptionale+alte medicamente

•  
    • 85 mesaje
    19 Nov 2003, 12:51
    0 0
    De 3 ani iau Rigevidon si ciclul imi este regulat (inainte era f. neregulat). Ultima data cand am luat nu mi-a venit ciclul. E posibil sa nu am ciclu la terminarea anticonceptionalelor? Se poate asa ceva? Sau poate sa fie din cauza ca am luat Extraveral(este un calmant usor)in acest timp. S-ar putea sa fiu gravida?
  •  
    • 257 mesaje
    19 Nov 2003, 13:11
    0 0
    nu sunt medic da' pot sa-ti dau ceva inf din experienta - daca iei antibiotice efectul anticonceptionalelor se poate anula. se poate ca dupa o administrare mai indelungata a anticonceptionalelor menstruatia se fie aproape sau chiar inexistenta. cel mai bine consulti un medic si cred ca dupa 3 ani ar trebui sa faci o pauza. toate bune.
  •  
    • 2234 mesaje
    20 Nov 2003, 01:52
    0 0
    asa este. interactioneaza cu antibioticele ducand la indepartarea efectuli. de asemeni vitamina C duce la accentuarea efectelor adverse cum ar fi starile de voma sau ameteliel. dar vitamina C luata in cantitati mari, nu ma refer la citrice sau la o pastiluta in caz de raceala sau la orice altceva mai contine vitamina C. cat despre problema ta mai bine te duci la medic sau faci un test de sarcina
  •  
    • 1 mesaje
    21 Nov 2003, 12:31
    0 0
    da. este adevarat.mai ales daca te-ai suparat rau de tot.din cauza stresului sau a antidepresivelor iti poate intarzia pana la 4 zile.mi s-a intamplat si mie.
  •  
    • 230 mesaje
    21 Nov 2003, 13:33
    0 0
    eu iau Rigevidon de aprox. 4 ani (cu cateva pauze) si 2 luni am menstruatie apoi o luna nu si pana acum nu am avut nici un fel de probleme...
  •  
    • 562 mesaje
    24 Nov 2003, 15:45
    0 0
    Buna drage eve. Zilele trecute la sala am aflat ceve ce m-a cam pus pe ganduri.
    ANTICONCEPTIONALELE CAUZEAZA NODULI LA SANI. Toate. Ce parere aveti despre asta?
    Sanatate.
  •  
    • 2234 mesaje
    24 Nov 2003, 15:49
    0 0