Anticonceptionale+alte medicamente
-
0 0De 3 ani iau Rigevidon si ciclul imi este regulat (inainte era f. neregulat). Ultima data cand am luat nu mi-a venit ciclul. E posibil sa nu am ciclu la terminarea anticonceptionalelor? Se poate asa ceva? Sau poate sa fie din cauza ca am luat Extraveral(este un calmant usor)in acest timp. S-ar putea sa fiu gravida?
-
nu sunt medic da' pot sa-ti dau ceva inf din experienta - daca iei antibiotice efectul anticonceptionalelor se poate anula. se poate ca dupa o administrare mai indelungata a anticonceptionalelor menstruatia se fie aproape sau chiar inexistenta. cel mai bine consulti un medic si cred ca dupa 3 ani ar trebui sa faci o pauza. toate bune.
-
asa este. interactioneaza cu antibioticele ducand la indepartarea efectuli. de asemeni vitamina C duce la accentuarea efectelor adverse cum ar fi starile de voma sau ameteliel. dar vitamina C luata in cantitati mari, nu ma refer la citrice sau la o pastiluta in caz de raceala sau la orice altceva mai contine vitamina C. cat despre problema ta mai bine te duci la medic sau faci un test de sarcina
-
Ba este foarte adevarat...acum depinde si cum reactioneaza organismul tau la ele si depinde care sunt potrivite pt. tine.
Oricum eu nu sunt de acord cu anticonceptionalele de nici un fel...mai devreme sau mai tarziu tot te vor afecta hormonal.
Totusi...daca tot vreti sa le folositi,va recomand dozajul hormonal si nu sa luati dupa sfatul oricarui medic care se crede "tare" in endocrinologie.
Mi-am prezentat povestea la Diane 35... -
BINGO!!!!!ai acumulat prea mult estrogen(pt. cele care nu stiu,hormonul feminin), deci e de asteptat ca-ti pica parul...dar nu trebuie sa te sperii,poate este si alta cauza.
Ti-as recomanda dozajul hormonal(analize de sange speciale).
Apropo...am o colega care a luat ceva anticonceptionale cu mai mult progesteron(tocmai sa nu aibe exces de foliculina=chiste mamare) si s-a facut ca o maimuta.