Stomatologie estetica

•  
    • 939 mesaje
    19 Nov 2003, 00:40
    0 0
    In copilarie am purtat aparat pt. ca aveam dintii strambi. A fost greu, a durat ceva timp si, cum nu era popular pe atunci, eram stresata ca radeau copii de mine...
    In fine, acum e relativ OK situatia cu exceptia unui canin care ma deranjeaza si pe care as vrea sa il "repar" = pilit si imbracat in portelan.
    Merita efortul ? A facut vreuna dintre voi asa ceva ?
    Imi e teama sa nu cad din lac in put si sa am cine-stie-ce neplaceri dintr-un moft, la urma urmei.

Va multumesc
  •  
    • 49 mesaje
    19 Nov 2003, 10:02
    0 0
    Laperla draga,
    sunt medic stomatolog si , prieteneste te sfatuiesc s-o lasi balta cu ideea ta! In cel mai rau caz,se mai poate pune un aparat pentru aducerea caninului complet pe arcada, dar sa slefuiesti un dinte sanatos doar pt. asta... Si mai ia-o si asa: e sarmul tau!Cu cit imbraci mai tirziu dintii, cu atit mai bine, daca se poate niciodata, si mai bine!
  •  
    • 233 mesaje
    19 Nov 2003, 19:01
    0 0
    draga cristina ,indraznesc sa intervin si eu cu o intrebare,profitind de faptul ca esti medicul stomatolog. ce parere ai de tratamentul pt albirea dintilor intr-un cabinet specializat? Eu sint fumatoare si..desi ma spal regulat pe dinti (sint ff constiinciosa la capitolul acesta) dintii mei nu sint asa cum as dori, nu sint asa albi...Te rog din suflet sa-mi spu in ce consta acest procedeu de albire si daca se merita sa-l fac. Dintii ramin la fel de albi daca voi continua sa fumez? Multumesc anticipat!
    Andreea
  •  
    • 939 mesaje
    19 Nov 2003, 19:24
    0 0
    Multumesc pt. raspuns. Ma bucur ca vine din partea unei eve in domeniu. De asta ma temeam si eu - de a nu pica din lac in put, castig dpdv estetic si pierd dpdv al sanatatii dintelui.
    Sunt interesata si eu de raspunsul la problema albirii dintilor.

CIAO,
  •  
    • 49 mesaje
    20 Nov 2003, 12:43
    0 0
    Sunt 2 chestiuni distincte: