Despre imunitate

•  
    • 274 mesaje
    29 Iun 2007, 21:17
    0 0
    Am o intrebare mai ales pentru Evele medic, daca ar fi si oncolog ar fi chear grozav.
    Dupa chimioterapie la cit timp se reface sistemul iminitar?
    Maia
  •  
    • 765 mesaje
    1 Iul 2007, 16:22
    0 0
    Reface? In ce parametri?
  •  
    • 221 mesaje
    1 Iul 2007, 22:54
    0 0
    Nu sunt medic oncolog,sunt asistenta si am lucrat in oncologie si iti pot spune ca fiecare organism difera.Sunt persoane care se refac imediat si nu sunt sensibile la boli si sunt persoane care se refac foarte greu,si pe langa boala asta "rea",mai fac si altele.Un sfat: numai tu te poti ajuta printr-o dieta sanatoasa si multa ,multa odihna,pentru ca in urma somnului desi poate nu ne dam seama organismul se reface .
    Multa sanatate iti doresc si putere!!!
  •  
    • 274 mesaje
    5 Iul 2007, 00:21
    0 0
    Draga Mira,
    multumesc pentru mesaj. Am pus intrebarea, pt. ca am mai mult de 6 luni de cind am terminat chimio. si inca nu mi-am revenit cu infectiile. Iau antibiotice, ma simt bine, iar dupa 1-2 saptamini iar apare.

Maia
  •  
    • 274 mesaje
    6 Iul 2007, 23:41
    0 0
    Mira ai lucrat la IOB?

Maia
  •  
    • 451 mesaje
    6 Iul 2007, 23:52
    0 0
    Incearca ECHINACEEA ceai de plafarsau capsule de HOFIGAL. Nu-i scump. S-a dovedit ca scade riscul de raceala. Sunt multe porcarii naturiste pe piata si nu toate folosesc la ceva. Exista insa un articol recent intr-o revista foarte riguroasa (The Lancet) despre faptul ca ECHINACEEA scade riscul de raceala.
  •  
    • 221 mesaje
    8 Iul 2007, 20:22
    0 0
    Sa intrii pe forum in "familie".Am scris pt tine acolo.Am uitat sa te intreb ce fel de infectii?Si daca ai luat corect antbioticele.Cred ca stii,sigur,doar intreb asa ,ca se iau minim 7 zile ca sa-si faca efectul.sau poate ai nevoie de o antibiograma ,poate nu e bun antibioticul si doar sensibilizeaza,nereusind sa omoare definitic virusul sau bacterie,ce o fi pe acolo!!