Ginecolog?
-
0 0tocmai am fost la un medic adica o doctorita pe care o pot numi frankenstein prima oara cand am mers si eu la ginecolog am ramas traumatizata exceptand faptul ca s-a luat de mine pe diverse motive gen ca voiam sa imi fac testul papanicolau a zis ceva de genul " da cine sunteti voi pacientii sa imi spuneti mie ce teste sa va fac eu sunt medic eu shtiu" si-a permis sa se ia de mine ca nu shtiu ce e o micoza candida nici nu shtiu unde sa ma duc sa imi fac tratament pt prima oara a fost groaznic imi puteti recomanda un medic particular din bucuresti care sa nu fie asa? adica sa putem comunica .....precizez ca am doar 19 ani
ma ashteptam sa se comporte altfel ....va multumesc -
eu am programare la inceputul luni la doctorul dr. Parvu Ioan de la medsana k tot aici pe eva am auzit de el si am mai citit si pe alte topicuri si pare ft bun... cauta pe google detali daca te intereseaza mai multe ... gasesti si nr de tel de la medsana dak te intereseaza... bine prob e ca eu am prog facuta de la inceputul luni feb. si ma duk tokmai la inceputul lu martie...asta e ...cred ca merita asteptarea
-
Fetelor, vreau sa va spun ca prima oara cand am fost la ginecologie am nimerit un barbat.
Nici nu vedea prea bine si nici nu auzea prea bine si m-a tratat...
Va las pe voi sa va inchipuiti restul.
Am noroc cu o prietena care mi-a recomandat o doctorita ginecolog, de treaba si care a vorbit cu mine. Pentru ca desi am 29 de ani, pana acum cateva luni nici nu-mi incepusem viata sexuala si nici nu mai fusesem la ginecolog.
Asa ca pot spune ca ma simteam ca de 19 ani.
Dar pana la urma totul a iesit bine.
Asa ca nu toate doctoritele ginecolog sunt rele, dar nici toti doctorii (barbati) ginecologi sunt de treaba.
Iar noi cand ajungem acolo, mai ales pentru prima data, avem nevoie de intelegere, nu de tipete, reprosuri si altele. -