sesiune-memorie buna

•  
    • 9 mesaje
    18 Ian 2007, 17:20
    1 0
    m-am tot uitat prin mesajele pt o memorie buna si vreau sa va contrazic:un produs nu e bun doar pt ca i se face reclama in draci(cum e memoplus de care tot imi spuneti)cel mai bun produs naturist pt memorie e CEREBEX DE LA PENTAVOil gasiti in helpnet si plafar)eu il iau de 2 ani de zile in sesiune -sunt studenta la medicina anul 4-vi-l recomand pentru ca l-am incercat eu si colegele mele si e net superior oricarui produs de pe piata doar ca nu este asa de cunoscut.E util si impotriva anxietatii,depresie, stressului,tensiunii nervoase cotidiene(asa ca s-a rezolvat si problema emotiilor dinaintea examenului) DACA VRETI CEVA BUN CARE CHIAR DA REZULTATE INCERCATI-L,NU MAI DATI BANII PE RECLAME CI PE PRODUSE!!!!!!!!!!!!!
  •  
    • 265 mesaje
    18 Ian 2007, 21:21
    0 0
    multumesc,am sa-l iau si eu. Dar n-are efecte secundare?
  •  
    • 9 mesaje
    19 Ian 2007, 09:14
    0 1
    stai linistita nu exista nici un efect secundar,mai ales ca e din plante.am mai citit tot pe forum ca unele se ingrijorau ca daca iau medicamente pt memorie sa nu se ingrase:cea mai mare prostie nu exiata asa ceva,poate s-au ingrasat ca au mincat din cauza stresului deoarece atunci cand inveti sau ai ceva de facut cand faci pauza ciugulesti cate ceva-implicit din dorinta de a face cat mai multe pauze sa te odihnestivei ciugulii mai mult
    IA_L LINISTITA E CEL MAI BUN SI AI GRIJA CU PAUZELE........
  •  
    • 3528 mesaje
    19 Ian 2007, 10:25
    0 0
    Mesaj şters de administrator
  •  
    • 9 mesaje
    19 Ian 2007, 10:31
    0 0
    si cand mai aveai timp sa inveti?daca dormeai atat?
  •  
    • 65 mesaje
    19 Ian 2007, 16:04
    1 0
    Nici eu nu iau pastile pt memorie sau chestii de astea in sesiune.In schimb beau ceai verde,cel putin 2 cani pe zi,si chiar are efect.Nu mai sunt asa obosita si ma concentrez mult mai bine.
  •  
    • 3528 mesaje
    19 Ian 2007, 20:26
    0 0
  •  
    • 9 mesaje