sarcina si stare de rau---groaznic...
-
0 0Fetelor, va rog sa ma ajutati si pe mine cu un sfat...nu stiu ce sa fac...sunt insarcinata in 7 saptamani si de 10 zile in fiecare zi aceeasi poveste: dureri de cap, ameteli, greturi...nu mai stiu ce sa fac...sunt in concediu medical, imi fac griji si pt servici...o data pe i iau Metoclopramid...nu stiu cat este de bun, dr a zis ca pot lua dar sa nu exagerez...a mai luat cineva la sarcina...voi cum v ati descurcat...si ma gandesc oare cand se va termina cu starile astea...dintr opersoana activa m am transformat intr o bolnava...asa ma simt! Multumesc
-
stiu ca-ti este f. greu, dar incearca sa renunti la pastile.
daca suporti mancarea, mai bine mananca ceva ce-ti place. mie asa imi trecea greata. mancam absolut tot ce pofteam, si nu mai aveam pic de greata. dimineata la prima ora, eram cu marul , para, sau iaurtul in gura. incearca si tu cu ceva ce-ti place.
chiar si cand pleci de casa, sa eviti starea de rau de pe starada, incearca sa ai ceva de mancare in geanta.
asata in cazul in care poti manca. mai rau e daca nu poti. am avut o prietena care pur si simplu nu putea sa manance absolut nimic. pt. ea , saraca, era groaznic.
multa bafta si sanatate atat tie cat si lui bebe ! -
Si nu te ridica brusc in picioare dimineata!Chiar daca te duci la servici,trezeste-te macar cu o jumatate de ora mai devreme,sa ai pregatit langa tine,un pahar cu lapte sau ceai,biscuiti.Nu lua pastile altceva decat ce este recomandat de medicul ginecolog.Ba chiar mai mult decat oricand sa fii atenta la ce scrie in hartiuta aceea care insotesc medicamentele,mai ales la contraindicatii(chiar si pt banalele vitamine)Si apropo de vitamine,doctorul nu ti-a recomandat vitamine speciale pt sarcina(Materna,Prenatale,Elevit)?Desi e cel mai scump(400 de mii),Elevitul e si cel mai bun si mai ales,este un bun antivomitiv.Sanatate multa tie si bebeului!
-