Copilasul meu tuseste :((
-
0 0Nu stiu ce sa-i mai fac,tot ce i-a prescris medicul nu i-a ajutat si se chinuie deja de vreo luna cu o tuse destul de urata,iar eu ma simt neputinocioasa.
As vrea sa incerc niste remedii naturiste,de aceea va rog mult de tot sa-mi recomandati ceva,poate din experienta cu copilasii vostri. -
du-te si cauta-l pe dl dr Murgoci de la spitalul Bucura, el e directorul spitalului si e cel mai bun medic din catzi am vazut si am intalnit. E mai ciudatel, asa, dar ti-l pune pe picioare imediat...O sa-ti trebuiasca trimitere. Vorbeste cu medicul pediatru sa-ti dea o trimitere. Nu mai sta cu copilul asa ca se agraveaza, tusea repecurteaza in altceva...
-
Va multumesc tuturor pentru raspunsuri

Florentina,din pacate nu sunt in Ro,iar medicul de aici pana acum n-a reusit sa-l ajute,dupa cum se vede. In tot acest timp am incercat tot felul de pastile,siropuri,prafuri,unguente,spray-iuri..si nimic
Am sa incerc cojile de nuci,si ceapa,sa vad ce iese.
Puteti sa-mi spuneti aproximativ dupa cat timp ar trebui sa apara rezultatul? -
Luly, cauta BARAKA.Sunt niste pastilute mici, usor de inghitit, pt copii.Le gasesti la farm naturiste.
Spune-i medicului sa-i dea si ceva pt. cresterea imunitatii.
Ceapa se lasa la fiert 20 min, sa scada apa la jumatate.Se adauga miere.
Cojile de nuca, se folosesc cele lemnoase.astea trebuiesc fierte cam 5 min.
Mai e buna si ridichea neagra, se scobeste miezul, se adauga miere sau zahar, se tine cam 6-8 ore, dupa care se bea siropul rezultat cate o lingurita de 3 ori pe zi.
Multa sanatate. -
Produsul homeopat -STODAL sirop(nu contine codeina)-pt trat. simptomatic al tusei productive si/sau neproductive
si AMBROXOL( Mucosolvan)- pt. trat. afect respiratorii asociate cu o sputa vascoasa
Mai sunt si altele f bune : EURESPAL sirop , FLUIMICIL sau ERDOMED, insa te sfatuiesc sa intrebi medicul ce ii recomanda baietelului, si in ce cantitate.
Si daca totusi nu trece fa-i un exsudat faringian si nazal, daca la plamani nu are nimic. -