Probleme cu fierea...
-
0 0Buna dimineata.
Din pacate, de cateva zile, am probleme cu fierea, dar nu vreau sa merg la medic, sunt satula de medici pana peste cap.
Daca ati avut si voi aceasta problema va rog frumos sa-mi spuneti si mie cu ce v-ati tratat, ce ati putut sa mancati fara sa vi se faca rau...
Va multumsec si va pup. -
Si eu am de cativa ani probleme cu fierea si abia acum am fost la medic. Din pacate nu ai altenativa. Trebuie sa stii exact ce e cu fierea ta: ai putea avea o bila lenesa dar s-ar putea sa ai pietre. Trebuie neaparat sa faci o ecografie abdominala. Eu am o bila lenesa si se pare ca voi avea tot timpul probleme. Cand sunt in criza in primele 2 zile nu mananc mai nimic, putina paine prajita si beau multa apa, mie ceaiul nu imi place, dupa care mananc putina branza de vaci, carne de pui fripta sau fiarta. In timpul crizei iau No-Spa. Atat dieta cat si medicatia difera de la o persona la alta, cel mai bine e sa iti faci curaj si sa iti faci o ecografie.
-
Multumesc, tuturor, ptr raspuns.
Imi pare rau TS ca ai probleme. Eu am problema doar de cateva zile si nu pot sa mananc decat grapefruit si biscuiti simpli, astea nu-mi fac rau. Cred e din cauza stresului, findca nu am avut probleme pana acuma. No-Spa e din plante? E bun, are efect?
Class , patrunjel n-am incercat, inca.
Extravaganza, aseara am baut 2 cani de ceai de sunatoare iar azi m-am simtit putin mai bine decat ieri.
Multumesc frumos.
Va pup -
cand simti ca incepe criza, fa un scobutil simplu si un algocalmin intramuscular repede.interesul este ca aceste contractii ale vezicii biliare sa nu raneasca mucoasa vezicii , ioar aceasta sa se inflameze, respectiv infecteze,-caz in care ar trebui administrate antibiotice de tipul ampicilinei.
supravegheaza atent alimentatia, renunta la prajeli, rantasuri,maioneze, orice este gras-spasmele vezicii biliare sunt "comandate" intens atunci cand bila trebuie sa emulsioneze grasimile in tubulndigestiv. -