va rog sa ma ajutati cu un sfat

•  
    • 1 mesaje
    26 Sep 2006, 12:06
    0 0
    sunt o studenta la psihologie si la drept si in restante am invatat la psiho despre bolile mintale. de 4 zile am o stare ciudata, nu pot dormi noaptea si imi trec prin minte tot felul de ganduri obsesive si ciudate ca voi innebuni. nu am mai avut probleme de genul si nu stiu ce sa fac. am si o stare ciudata. sunt nervoasa, nelinistita, simt frica. daca puteti sa-mi dati un sfat. sunt o persoana sanatoasa, dar nu-mi explic ce se petrece cu mine si ce e cu schimbarea asta brusca. exista persoane prea sensibile si tematoare care pun totul la suflet? sau am transpus asupra mea ce am invatat?
  •  
    • 145 mesaje
    26 Sep 2006, 12:18
    0 0
    Cu siguranta este "rodul" a ceea ce ai invatat la psiho. Trebuie sa ai un autocontrol mai puternic, deoarece fiind psiholog te vei confrunta cu diferite aspecte negative, si depinde de capacitatea ta de a le tratat cu distanta cuvenita. NU AI NICI O problema, esti obosita pentru ca ai avut mult de invatat. Seara gandeste-te mai bine la o poveste de iubire! SUCCES!
  •  
    • 686 mesaje
    26 Sep 2006, 15:57
    0 0
    Ti se intampla asa ceva din cauza a ceea ce ai citit, este ca si cand te uiti la un film de groaza si ti-e frica sa nu ti se intample si tie la fel.
    Cel mai indicat ar fi sa te uiti la niste comedii, sa asculti muzica, sa citesti ceva care sa nu aibe legatura cu psihologia sau ceea ce ai invatat in ultimul timp, sa iesi afara sa te plimbi. Nu te speria pentru ca vei uita in cateva zile. Si pentru ca esti in domeniu stii bine ca bolile mintale nu apar peste noapte decat in urma unor traume, iar ceea ce ai citit in nici un caz nu are cum sa-ti fi produs vreo trauma. Asa ca trebuie sa depasesti faza asta, mai ales ca pe viitor vei fi psiholog si va trebui sa ai un psihic puternic sa poti ajuta pe altii.
  •  
    • 39 mesaje
    27 Sep 2006, 12:01
    0 0