ANXIETATE-ATACURI DE PANICA

•  
    • 8 mesaje
    24 Sep 2006, 02:06
    0 0
    Sunt medic. Imi pare rau ca am incercat sa va ajut.
  •  
    • 8 mesaje
    24 Sep 2006, 02:13
    0 0
    .
  •  
    • 106 mesaje
    24 Sep 2006, 08:26
    0 0
    Buna dimineata,

Ca sa poti parea credebil, ar trebui sa te prezinti intai, daca esti psihoterapeut, medic sau mai stiu eu. Altfel putem fi indreptatite sa credem ca ai dat copy-paste la articole din reviste medicale si interesat in colectare de adrese/informatii despre eve, odata ce ti-ai lasat adresa de mail. Mentionez ca ti-ai oferit "ajutorul" atat in pb ginecologice cat si legate de anxietati, depresii...ceea ce ar insemna ca ai cel putin 2 pregatiri superioare...
    Mai era pe forum la un moment dat un tip care zicea ca vrea sa faca bine, venind cu sfaturi, ala macar le punea la bataie pe forum, nu lasand adrese unde poate fi gasit. Adevarat ca cerea omul sa primeasca mesaje "ajutat" sau "neajutat", ca sa stie in ce masura a "a facut bine"...Bleah, asemenea oameni..
    Deci vrei sa ajuti poti da informatii, sfaturi pe forum, nu "scrieti-mi la adresa"....
  •  
    • 9835 mesaje
    24 Sep 2006, 10:40
    0 0
    stimate dan_ionicel, daca crezi ca ai facut o fapta buna, te inseli amarnic.
    nu inteleg care a fost scopul tau, poate doar acela de a descuraja dintr-o placere diabolica - sau de a-ti atrage clienti.
    oricare ti-ar fi motivatia, ceea ce incerci sa faci este foarte-foarte urat.

in rest, sa fii sanatos, da' stiu mai bine decat tine ce este anxietatea si cu ce se mananca, atat teoretic, cat si practic - ca majoritatea celor care sufera de asa ceva, am si eu o inteligenta peste medie.

cat despre terapiile naturiste, nu ca ma laud, dar chiar n-am nevoie de lectii.
  •  
    • 1620 mesaje
    24 Sep 2006, 15:56
    0 0