Un medic veterniar este? Sa nu rideti
-
3 3Am o rugaminte daca este un doctor veterinar printre noi.
Sper sa nu va distrati.Nu este vorba nici de pisica,ciine,hamster sau papagal ,ci despre o vaca.....
Nu mai maninca,nu prea se ridica ,iar doctorul atit i-a prescris bors cu bicarbonat.
veti ride? Asta e! Moare vaca! -
pisicutza,pai asa ceva e de jale...la mine acasa daca moare vaca,se duce si bugetul familiei,am glumit,dar nu e chiar de neluat in seama ...sper sa-si revina.mai grav e cand eu am chemat veterinarul pt o pisica si mi-a zis ca el trateaza numai porci si vaci si ca nu poate suferi pisicile...
sper sa se fac bine vacutza si sa dea laptic in continuare -
cum poti sa crezi ca am putea rade de suferinta unei vacutze? pai exista animale mai blande si mai darnice decat vacutzele?
dragutele de ele...
mie, combinatia de bors+bicarbonat imi suna a varianta ieftina de laxativ.
este incredibil cat de dezinteresati sunt unii medici
pisicutzo, cheama alt veterinar, chiar daca locuieste departe si trebuie sa-i platesti deplasarea. -
Am postat si pe animale.ro ,dar nici un raspuns.Inseamna ca nu au timp medicii veterinari de net.
A inceput sa manince (putin intradevar) si sa mearga. O plimbam.
Nu mai apelez la alt medic. Primul medic pt ca i-a scos singe si i-a facut calciu a cerut 250 mii,pe urma nu a mai fost de gasit.
Al doilea medic a venit 3 zile la rind : scos singe,bors+bicarbonat si i-a mai dat o solutie de baut.Inca nu a zis pretul ,dar mi-e si teama cit va mai cere si el.
Va voi mai tine la curent.
Se presupune ca a mincat lacom iarba verde si s-a facut un ghem in stomac sau s-a intoxicat de la iarba. -
Suna ca naiba scosul asta de sange!!!
E vreo practica medievala??? Ca nu cred ca se invata la facultatea de Medicina Veterinara...
Odata, cand eram in vacanta la tzara si am umflat vaca fiindca ni s-a parut noua ca e foarte indicat sa pape lucerna la greu (