garantii la stomatolog

•  
    • 2 mesaje
    13 Mai 2003, 09:01
    0 1
    Buna fetelor,
    Ma poate ajuta careva dintre voi? As vrea sa stiu daca exista undeva un cabinet stomatologic unde sa mi se dea ceva asigurari atunci cand mi se face o lucrare. Sunt Stan Patitu' si m-am cam plictisit sa-mi pierd plombele pe drum.

Multumesc mult
  •  
    • 636 mesaje
    13 Mai 2003, 09:39
    0 2
    Depinde la ce fel de garantii te referi.
    Orice cabinet ar trebui sa iti ofere o garantie de 6 luni pentru obturatii si 1 an pentru tratamentele protetice.Asta inseamna ca orice problema aparuta in acest interval,legata de dintele asupra caruia s-a facut interventia, va fi rezolvata gratuit de catre medic.Problema este alta: de ce iti pierzi obturatiile?
    PS: va rog frumos, nu mai spuneti "plombe" suna urat pentru ca plombe sunt cele care se pun in asfalt...iar voi nu sunteti sosele (eu sunt medic stomatolog si imi obisnuiesc pacientii cu termenul de "obturatie")Scuze daca v-a deranjat diferentierea termenilor!
  •  
    • 5 mesaje
    13 Mai 2003, 09:48
    0 1
    Buna Elena,
    In urma cu ceva timp am descoperit un cabinet stomatologic care m-a surprins extrem de placut. Pe langa faptul ca doctorita, dr. Cristina Nita, este tanara dar lucreaza foarte bine, preturile sunt convenabile, iar atmosfera este deosebita (doar aici mi s-a intamplat ca in timp ce lucra cu freza pe dintii mei eu sa rad in hohote), deci pe langa toate acestea am fost foarte surprinsa cand am aflat ca se ofera GARANTIE de minim 2 ani pentru lucrarile efectuate! Mi s-a parut o chestie nemaipomenita.