dureri in timpul actului sexual!ajutor!

•  
    • 38 mesaje
    11 Aug 2006, 16:50
    0 0
    fetelor,am niste dureri groaznice in timpul actului sexual...care e cauza...???am ajuns sa-mi fie frica sa mai fac dragoste...va implor sa-mi raspundeti,si sa-mi spuneti ce ar putea fi...am fost azi la medicul ginecolog pt ca nu mai voiam sa aman,dar e in concediu de odihna...singura solutie sa aflu ce am sunteti voi evelor...va rog din suflet sa-mi raspundeti!!!!pupici
  •  
    • 744 mesaje
    11 Aug 2006, 17:01
    0 0
    daca doctorul tau e in concediu de odihna,du-te la altul.noi nu-ti putem spune asa pe neve ca nu suntem fiicele mamei omida,fara suparare.
    pot fi mai multe cauze,diferite boli,chisturi,rani pe col.fugi la medic.
  •  
    • 38 mesaje
    11 Aug 2006, 17:05
    0 0
    am inteles,dar medicul meu e o femeie,la care m-am dus intotdeauna,si in care am incredere,iar la altul mi-e frica sa ma duc...in plus e un oras mic,si nu sunt asa multi medici BUNI...intelegi?am vrut sa va intreb,macar sa imi fac o idee despre ce ar putea fi...atata tot...oricum multumesc de raspuns
  •  
    ts
    • 109 mesaje
    11 Aug 2006, 17:05
    0 0
    Noi nu putem sa iti spunem mare lucru, tot la medic trebuie sa ajungi,e bine sa nu astepti pana vine din concediu, poti sa gasesti altul.

Eu aveam dureri la contact sexual din cauza unui chist foarte mare pe ovar.
  •  
    • 202 mesaje
    11 Aug 2006, 17:09
    0 0
    Si eu te sfatuiesc sa mergi la un alt doctor.Decat sa risti sa ajungi la spital, de urgenta si sa cazi pe mainile nu stiu cui...Mai bine vezi despre ce este vorba.Poate fi chist pe ovar, rana pe col, endometrioza etc.Bafta!
  •  
    • 38 mesaje
    11 Aug 2006, 17:21
    0 0
    ts,tu cum ai rezolvat problema cu chistul?e grav??cum se poate rezolva...??o sa incerc sa caut altul dar problema mare e ca maine plec la mare cu parintii!!!ts te rog sa-mi raspunzi ...multumesc
  •  
    • 415 mesaje
    11 Aug 2006, 17:23
    0 0