institutii oncologice
-
0 0Spuneti-mi si mie,va rog,care institutii oncologice ,din tara,sunt mai bune?Cel din Bucuresti sau din Cluj?Si pentru a ajunge acolo pentru investigatii ,trebuie trimitere de la medicul de familie ... si mai ce?Trebuie sa fii pregatit cu bani multi?Cine poate sa-mi ofere mai multe informatii,multumesc f. mult!Astept cu nerabdare un raspuns.
-
Ambele sunt la fel de bune.De obicei, medicul te pune sa alegi intre ele.Trebuie sa tii cont de faptul ca vei avea nevoie de cazare pt cateva zile in orasul respectiv.Asta pt ca programarile ,investigatiile, etc nu se pot face in aceeasi zi.Nu trebuie multi bani.Sunt necesari mai putini decat pentru alte sectii, deoarece sunt destiu medici CARE NU VOR SA PRIMEASCA NIMIC.IN FATA MEA DR A DAT AFARA UN PACIENT CARE A VRUT SA-i DEA CEVA< ASA CA...........ATENTIE!SUCCES SI MULTA SANATATE
-
Nu stiu cum e la Bucuresti, dar la Cluj se primesc bani la greu. Am stat cateva zile in spital cu bunica mea, dupa ce a operat-o si am impartit la bani in toate directiile, inclusiv la femeia de servici ca sa mearga sa spele buda, asa ca...probabil in alte parti nu se primesc bani, dar la Cluj se primeste de la cel mai mare pana la cel mai mic. De ex am acum la Cluj internata o prietena cu cancer la col si un dr i-a spus verde in fata "daca ai bani scapi, daca nu...nu se stie. Va dati seama ca i-a cazut fata, mai ales ca nici nu are o situatie financiara f buna si e in cresterea copilului.
Sunt medici ffff buni in Cluj, de ex dr. Popescu. Din cate stiu eu e cea mai buna clinica de oncologie la Cluj. Nu stiu daca e adevarat, cert e ca am intalnit acolo oameni din toate colturile tarii. -