Ce anticonceptionale imi recomandati?

•  
    • 5 mesaje
    12 Iun 2006, 06:18
    0 0
    Am si eu o problema , iau de 2 ani Diane 35 si cred ca trebuie sa le schimb ,pe langa faptul ca m-am ingrasat cam 15 kg acum am scurgeri vaginale in timp ce le iau si nu e normal. Nu pot consulta ginecologul pt ca sunt in Chicago si medicii de aici nu au auzit de produsele din Europa . Iar nu vreau sa iau ce imi recomanda ei aici pt ca astia introduc un medicament si dupa 2 ani il retrag de pe piata ca descopera ca provoaca ceva f grav...so...chiar nu vreau sa iau ceva produs aici.
    vreau sa incerc novinette , din cate am citit parerea generala despre acesta e destul de buna .
    va rog ajutati-ma am nevoie de un sfat pt ca nu pot apela la un ginecolog .
  •  
    • 4 mesaje
    12 Iun 2006, 09:29
    0 0
    Cred ca cel mai in masura sa-ti dea un sfat ar fi tot un medic ginecolog. Te sfatuiesc sa intri pe www.anticonceptionale.ro, sa-ti creezi un cont si sa postezi intrebarea. In cel mai scurt timp, o doctora draguta te va consilia. Succes
  •  
    • 53 mesaje
    12 Iun 2006, 11:24
    0 0
    sau poti sa incerci YASMINE k am auzit k sunt bune, lea incercat o prietena dea mea,si a zis kas bune.......SUCCES
  •  
    • 551 mesaje
    12 Iun 2006, 11:39
    0 0
    eu iau yasmin si sunt f multumita.. sunt cele mai bune din cate am incercat
  •  
    • 416 mesaje
    12 Iun 2006, 11:55
    0 0
    si eu sunt pt yasmine sunt superr...
    nici nu te ingrasi...ba chiar din contra...si totul e ok!
  •  
    • 240 mesaje
    12 Iun 2006, 14:45
    0 0
    Anticonceptionale sa iei numai dupa ce ai fost la un ginecolog si ti-ai facut analize!!!!!! Trebuie sa stie exact din care hormon cat secreta corpul tau si in fct de asta sa-ti prescrie ceva. Te rog sa nu iei nimic altfel, deoarece eu si cateva femei pe care le cunosc am luat contraceptive fara anlize si am facut celulita, vinisoare rosii pe picioare, depresie si scadere de libidou. Nu te juca! E ceva foarte serios!!!
  •