durere atroce de gat- HELP

•  
    • 185 mesaje
    3 Apr 2006, 16:23
    0 0
    Va rog f mult, daca stie cineva sa zica ce sa fac... Am luat deja o folie de faringosept (alaltaieri), 7 table de oropivalone (ieri+azi dimineata) si doua Tantum verde (azi). Cu toate astea ma doare gatul ingrozitor. Nu sunt ragusita, dar ma doare cand inghit orice, chiar si saliva. Sunt studenta si trebuie sa merg la scoala, deci nu pot sta cu raceala in picioare atatea zile... Daca mai stiti alt medicament va rog sa imi spuneti.
  •  
    • 1005 mesaje
    3 Apr 2006, 16:31
    0 0
    In primul rand nu mai lua asa multe ..ca nu-si mai fac efectul..eu cred ca ai depasit doza recomandata zilnic , mai ales la faringosept..
    Si pe mine ma doare in gat destul de des..incearca suc de lamaie cu miere amestecat ...sau miere simpla ..face foarte bine...gargara cu sare ..mai bea si tu un FERVEX si cand termini cu scoala du-te neaparat si fa-ti un EXSUDAT FARINGIAN ...e posibil sa ai un STREPTOCOC in gat ...apoi acest streptococ trece doar cu penicilina..
    Cam atat!
    INSANATOSIRE GRABNICA!
  •  
    • 767 mesaje
    3 Apr 2006, 18:26
    0 0
    Draga mea, este unul din simptomele virozei care circula prin Bucuresti. Unii sunt mai sensibili la gat, altii la nas etc. Eu sunt ca tine. Raceala m-a tinut o saptamana dar totul ar fi fost ok (temperatura putin peste normal, nas usor smiorcait, cam atat) daca nu aveam dureri criminale de gat. Nu puteam inghiti, noaptea era cumplit, parca aveam un ciob in gat. Nu mi-a trecut decat peste 3 zile. In perioada asta, dupa ce am vazut ca tratamentul cu chestii tari nu are efect, m-am dat cu albastru de metil de 2-3 ori pe zi. M-a ajutat pt ca dezinfecteaza si calmeaza pentru cateva minute/ore.
  •  
    • 1037 mesaje
    3 Apr 2006, 18:28
    0 0
    da....mierea ar trebui sa calmeze durerea...
  •  
    • 248 mesaje
    3 Apr 2006, 18:45
    0 0