medicamente anticancer
-
0 0http://herbanet.vstore.ca/index.php/cName/anticancer
As dori sa aflu parerea voastra. -
nu sunt medicamente, doar adjuvante ale tratamentului alopat. Asocierea tratamentului alopat cu unele tratamente naturale are efecte pozitive, prin evitarea efectelor colaterale cum sunt:starile de slabiciune, greturile, caderea parului, deteriorarea formulei singelui.Este de dorit sa intrbi medicul curant sau da mai multe amanunte pt ce doresti sa le folosesti.
-
Doresc sa le folosesc pt. cineva caruia deocamdata ii ies bine analizele, dupa operatia de cancer, dar...caruia medicul i-a spus ca e posibil sa mai fi ramas ceva celule canceroase in corp. Urmeaza sa urmarim lunar...
Nu cred ca sunt numai adjuvante, pt. ca am citit marturii ale unor persoane care au folosit si a caror sanatate s-a ameliorat. Sunt extracte din plante, facute de medici. In Romania medicii nu recunosc asa ceva, deci n-am pe cine intreba. Incercam sa interactionez cu cineva care stie mai multe in acest sens si nu are prejudecati in privinta plantelor. Medicii romani au aceste prejudecati... -
eu cred enorm in tratamentele naturiste!!
dar coralia58 are dreptate, sunt adjuvante!!
daca citesti prospectul chiar scrie pe ele.
faptul ca sunt adjuvante inseamna ca amelioreaza starea pacientului dar numai ele singure nu vindeca cancerul!! dupa extirparea tumorii se pot folosi aceste tratamente!... impreuna cu cel alopat.
tocmai a murit o prietena (de 34 ani) de cancer la san pentru ca a luat numai tratamente naturiste!!!
doua colege in schimb s-au vindecat complet de cancer de tiroida si de cativa ani le apare ca nu mai au cancer in organism. una s-a tratat la Cluj si cealalta la Bucuresti. pot sa iti spun ca in primi doi ani dupa operatie au mers lunar la control si dupa aceea tot mai rar acum merg cam o data pe an sau la doi ani.
am mai citit in multe locuri ca se recomanda si cartilaj de rechin ca adjuvant...se pare ca rechinii nu fac cancer.