Un sfat....o incurajare...
-
0 0Bună evelor.
Trec printr-o perioadă grea. Sunt convinsă că nu sunt singura și de aceea am îndrăznit să vă cer ajutorul.
Soțul meu a decedat anul trecut (ciroza hepatică) iar anul acesta am trecut in decurs de 3 luni prin două operații dificile (am avut tumori pe ambele suprarenale - sindrom cushing). In urma acestor incercari m-am ales cu o stare destul de avansată de depresie, anxietate...
Am avut o casnicie foarte fericita timp de 20 de ani, mi-am iubit enorm de mult sotul iar cand el a murit am simtit ca am murit odata cu el. Peste depresia pe care am facut-o in urma acestei pierderi s-a acumulat si depresia bolii mele. Parca nu mai pot iubi, parca nimic nu ma mai bucura, nu mai am rabdare, ma concentrez cu greu, nu mai pot zambi, ma simt foarte obosita, inainte eram spirt acum sunt o mobila in casa....nu ma mai recunosc....imi vreau viața înapoi....
Din martie sunt in medical si m-am cam izolat de lume...acum glandele mele nu mai secreta hormoni si iau hormoni de la cutiuta. dimineata ma simt naspa si sunt foarte obosita ...abia spre dupaamiaza imi mai revin un pic. Nu fac mai nimic toata ziua....citesc, ma rog sau vizionez filme spirituale sau psihologice....
Aceste incercari m-au apropiat mai mult de biserică, de Dumnezeu....am simtit pe pielea mea cine-mi sunt prietenii adevarati....persoane pentru care a-și fi băgat mana în foc că mă vor susține mi-au întors spatele iar altele la care nu ma asteptam mi-au intins o mana de ajutor....
Până la sfarsitul anului trebuie sa ma fac bine altfel imi pierd slujba..... as iesi la pensie cu o pensie modica care nu mi-ar acoperi nici macar costul tratamentului.....
Când imi e foarte rău imi doresc să mor deși vreau să trăiesc, să mă bucur de viață, să-mi ajut familia.....