Cat ma costa o operatie?
-
0 0S-a operat cineva de curand de chisturi la ovare si-mi poate spune cam cat se mai da la doctor si anestezist?
-
Eu m-am operat la Municipal. Am dat
1 milion la anestezist si 300 euro la doctor (profesor). Eu am avut pe ambele ovare chisturi si situatia era destul de critica. Am scapat cu bine si intreaga, asa ca tot respectul si recunostinta pt. medic.
Nu uita sa pastrezi ceva si pentru asistentele de la sala de operatie (eu am uitat de astea), iar aia care mi-a pus sonda m-a nenorocit.
Multa sanatate si incredere ca sunt buni medicii acolo. -
Buna! La spitalul Universitar am nascut cu cezariana-s-a impus...asa ca pot sa-ti spun ca depinde ft. mult de medicul care iti va face interventia. Nu exista un tarif anume, desi asa se vehiculeaza prin spital.Eu am dat 150 euro la medic, iar la anestezist 1.5 mil.Fireste pe asistente nu le poti neglija(chiar te rog sa iei in calcul ceea ce- ti spun-cea care mi-a pus sonda nu a fost multumita de "atentie", si tot m-a nenorocit...)Au fost cazuri similare cu al tau, unde dadeau si cate 2 mil lei la medic si beneficiau de aceeasi atentie.De exemplu, era o tipa cu mine in salon care a dat 400 euro la medic si 200 euro la anestezist-nu am fost tratate diferit.Fiecare dupa posibilitati. Multa bafta si sanatate!
-