tratament ptr stres,panica
-
3 0a incercat cineva tratamente cu Noni lichid sau Rhodiolin impotriva starilor de panica?
sunt eficiente aceste medicamente/tratamente naturiste? -
Acestea nu sunt medicamente , sunt suplimente alimentare. Intrebarea este de ce boala suferi sau , daca nu este boala, care este influenta stresului asupra ta.In caz de boala trebuie asociat tratamentului alopat un tratament complementar, cu aceste produse.Un examen detailat poate pune in evidenta adevarata stare a sana tatii tale. In ce oras locuiesti?
-
problema mea consta in : stari de panica manifestate prin :tremurul vocii, mainilor, accelerarea batailor inimii, etc,(toate la o intensitate f.mare) in principal cand trebuie sa vorbesc in fata mai multor oameni. va dati seama ca starile astea imi afecteaza enorm situatia profesionala si nu stiu cum sa depasesc starile astea.
-
Cred ca mai mult decat Noni pentru problema ta sunt potrivite Calciu si Mag
neziu, firma California Fitness avand un produs foarte bun cu aceste doua substante. Poti incerca, fara riscuri, un tratament cu 2 capsule pe zi, timp de trei saptamani.
Am tratat numeroase cazuri de atacuri de panica folosind combinatii naturale de Ca+Mg, un produs antistres si aplicatii externe cu iod (O pata cat o moneda de cinci mii de lei o data la 3 zile). Nu ti-ar strica nici un program de psihoterapie. Iti doresc sanatate; tinem legatura. -
dupa cum descri starile care le ai nu este vorba de boala ci, mai sigur, de influenta stresului generat de schimbarea locului de munca , a sarcinilor pe care le ai, etc.Daca nu intarim organismul in fata stresuui, in timp, acesta se face vinovat de aparitia a numeroase afectiuni, de la boli cardiovasculare pina la diferite forme de cancer. De aceea iti recomand o cura cu rhodiolin, ajustata starii tale.Daca as sti in ce localitate esti ti-as putea face mai multe recomandari adecvate starii tensionate in care esti pt moment.
-
mersi celor care mi-au raspuns.