depresie help me
-
0 0va rog sa-mi dati un sfat cum as putea sa scap de depresie si de gandurile negre care ma asalteaza!!! sunt ca o leguma , nu am chef de nimic si ma gandesc incontinuu la tampenii! evelor care ati trecut prin asa ceva please help, ce ati facut , ce ati luat, credeti ca psihoterapia ajuta? va rog un raspuns
-
Draga nikol30,
Toata lumea zic eu ca e deprimata la un moment dat ca fiecare avem probleme,eu sunt de parere ca trebuie sa ne ridicam din starea aia prin medicamente ca apoi privind optimist lucrurile (din cauza medicamentelor)poate ne si revenim;am auzit de la o cunostinta ca sunt ceva medicamente care te fac sa te binedispui,chiar sa te spargi de ras;si cred ca ajuta si psihoterapia;
Nu merita sa suferim zicand eu nu iau medicamente,daca putem noi sa ne oferim o stare mai buna prin ele,de ce nu?
Bineanteles trebuie sa ne gasim niste medicamente ce nu creeaza dependenta dar care sunt si foarte eficiente,nu tot felul din plante(unele chiar n-au efect,am constatat pe propria piele).
Sa zici ce ai facut,te pup. -
Nu cred ca medicamentele sunt cea mai buna solutie. Draga mea, trebuie sa gasesti in tine resursele necesare pentru a iesi din starea asta, eventual cu ajutorul unei persoane apropiate. Trebuie sa inveti sa gandesti pozitiv, sa fii optimista si sa vezi si lucrurile frumoase care te inconjoara, nu numai problemele.
Pupici si ai grija de tine! -
ccDe multe ori am trecut prin stari asemanatoare ....dar nu trebuie sa disperam...E usor de spus "sa gasim in noi puterea " dar daca nu stim calea va fi extrem de dificil daca nu imposibil.