vreau un bebe

•  
    • 102 mesaje
    3 Dec 2005, 23:31
    0 0
    Buna,
    Am 30 ani si in interval de doi ani am pierdut doua sarcini..a urmat o perioada de analize si tratamente.acum se pare ca sunt insarcinata in 6 saptamani,totul decurge normal in afara faptului ca am dureri foarte mari de burta.medicul mi-a recomandat no-spa si scobutil,dar de fapt ma sperie gandul ca as putea sa-l iar.e posibil,sau ce ar trebui sa fac sa nu se mai intample asta? la o durere cat de mica ma ingrijorez..
  •  
    • 39 mesaje
    4 Dec 2005, 00:44
    0 0
    ai incredere ca totul va fi bine pt tine si bebelul tau,roaga-te si ai sa vezi ca totul e ok
    cel mai important acum e sa ai grija de tine,sa nu faci nici un fel de efort,si sa iei ce ti-a dat doctorul
    ca stie el ce stie
    aceste medicamente sunt pt eventualele contractii,si eu astept un bebel si medicul mi-a prescris sa iau
    sanatate si numai bine
  •  
    • 33 mesaje
    4 Dec 2005, 22:05
    0 0
    buna,sunt cadru medical in domeniu si iti recomand sa fii cat mai calma,echilibrata psihic,evita eforturile prelungite,urmeaza sfatul medicului obstetrician care te urmareste,respecta controalele medicale stabilite de medic,ceea ce simti este normal,nu intra in panica!ai grija de tine!sa auzim de bine!
  •  
    • 1022 mesaje
    5 Dec 2005, 15:22
    0 0
    Si eu aveam senzatia ca il pierd, am luat no -spa pana la 3-4 luni zilnic 3/zi si a fost ok.
  •  
    • 1022 mesaje
    5 Dec 2005, 15:24
    0 0
    Aveam dureri de ma opream pe strada si simteam ca nu mai pot pasi, mi se intarea burta..si fuga luam no-spa si a decurs totul ok, am nascut la 40 saptamani si 4 zile , normal si ok.
  •  
    • 102 mesaje
    5 Dec 2005, 16:19
    0 0
    va multumesc din suflet pentru incurajari.
  •  
    • 1272 mesaje
    5 Dec 2005, 18:04
    0 0
    si eu am 30 de ani si sunt insarcinata in sapt. a 12-a! mi-am dorit acest copil mai mult ca orice pe lume. nu mi-asi imagina ca l-asi putea pierde.