Recomandati-mi un ginecolog-femeie

•  
    • 70 mesaje
    5 Dec 2001, 15:54
    0 0
    Imi doresc un consult ginecologic intr-un cabinet particular, curat si civilizat, in care sa nu te simti ca o bucata de carne total desconsiderata, cum se intampla in majoritatea locurilor vazute de mine. Va rog mult sa imi recomandati un cabinet unde sa gasesc un medic femeie, bine pregatita si moderna.
    Multumesc mult.
  •  
    • 270 mesaje
    5 Dec 2001, 19:12
    0 0
    ce zici de Centrul Medical Unirea? Este o clinica privata, moderna, cu
    preturi pe masura, e drept.
  •  
    jad
    • 1039 mesaje
    6 Dec 2001, 03:04
    0 0
    Bunny, daca nu te deranjeaza, ai putea da cateva detalii generale despre problema ta, sunt medici intre medici iar la capitolul acesta, stii bine ca am patru nasteri la activ, te pot ajuta cumva. trimite-mi un e.mail sau un mesaj privat, cunostiinte in acest domeniu am, si nu sunt "contrafacuti".
  •  
    • 70 mesaje
    7 Dec 2001, 15:12
    0 0
    Draga Bambi,
    Imi poti da numele unei doctorite pe care o recomanzi? Stiu din experienta ca este mai bine sa-ti faci programare la un medic anume, nu sa le lasi pe fetele de acolo sa decida.
    Multumesc.
  •  
    • 95 mesaje
    14 Ian 2002, 15:09
    0 0
    Draga Bunny,
    Iti recomand cu caldura pentru atitudine si profesionalism pe medicul Peltecu Gheorghe. Este doctor in medicina si sef de sectie la Filantropia. La cabinetul particular te programeaza asistenta. Da telefon la nr.2307973. Trebuie sa astepti cei drept cam o luna. Daca e urgent cauta-l la spital.
  •  
    • 11 mesaje
    22 Nov 2004, 00:53
    0 0
    Ti-o recomand din toata inima pe doamna doctor Ionescu Virginia de la clinica medicala "Marie Stopes".

Sincer, nu iti va parea rau!

Mult succes!
  •  
    • 831 mesaje
    22 Nov 2004, 17:25
    0 0
    Mesajele fetelor sunt din 2001 respectiv 2002!
  •  
    • 73 mesaje
    29 Nov 2004, 10:24
    0 0