Ovar polichistic
-
29 Iul 2005, 19:420 0Buna fetelor!Ati avut careva dintre voi ovar polichistic si daca da ce tratament ati urmat.Eu am de ceva timp si urmez tratament cu anticonceptionale.Dar acneea de pe fata persista si nu vad nici un rezultat.Mai nou mi-am facut o ecografie si mi-a aparut ditamai chistul la ovarul stang.Azi am fost la un medic endocrinolog, care mi-a zis sa continui cu pastilele si mai vedem.Vreau sa aud si parerile voaste.Mersi frumos!!!
-
29 Iul 2005, 21:53cred ca am mai repetat acest lucru pe acest forum, dar mai zic inca o data
t ovar polichistic cel mai frecvent este recomandat tratamentul cu anticonceptionale. acestea au efecte diferite la persoane diferite.de asemenea acest tratament se face la recomandarea si sub supravegherea medicului. daca organismul tau are reactii negative la pastile acestea tb schimbate. de obicei anticonceptionalele se prescriu in urma unor analize hormonale si nu dupa ureche. din pacate sunt medici atat de inconstienti care sa faca asta (si eu am picat in mana unuia si cand am vaz ca imediat imi da anticonceptionale l-am schimbat).chisturile respective retin hormoni si impiedica organismul sa functioneze normal (si hormonii au rolul lor). de aceea se recomanda pilulele care contin acel hormon retinut de chist, pt a compensa lipsa lui in organism.
sper ca ti-am fost de ajutor. multa sanatate! -
30 Iul 2005, 10:48mersi frumos pt raspuns!oricum o sa-mi mai fac niste analize si o sa ma programez la un doctor care am auzit ca este foarte bun in domeniu.
-
30 Iul 2005, 14:52Chantall,in paralel cu aticoncept. poti face si tratament naturist cu extract din mladite de zmeur si supozitoare capricorn.Prietena mea asa a scapat de chisturi in doar 5luni iar acum are un bebic frumos si sanatos.Multa sanatate!
-