sanatate cu ciubuc

•  
    • 635 mesaje
    12 Iul 2005, 14:00
    0 0
    "
    Diferenta dintre o operatie cezariana "cu spaga" si una "fara"

Nu credeam sa vad vreodata "live" diferenta dintre un caz cu spaga si unu care "nu a facut onorariile". din pacate s-a intamplat......

Sunt student la Medicina Dentara in cadrul unei universitati asa zis respectabila si din intamplare am observat cum functioneaza spaga in spitalele din Bucuresti. Eram intr-un stagiu de ginecologie si am vazut diferenta dintre spaga si "fara spaga" in sala de operatii la cezariana. Am ramas marcat si oripilat ca asa ceva inca se mai poate intampla in romania, in capitala....

DACA biata femeie a facut greseala sa nu suplimenteze cu ceva venitul docorului isi va aduce aminte cu siguranta ca a nascut prin cezariana. i s-a practicat o incizie de peste 20 de cm verticala(ceea ce nu se mai practica in restul lumii de ceva ani) iar finalul a fost dramatic. o cusatura a la FRANKENSTEIN cu copci de vreo 10 mm.

ARATA GROAZNIC!!!! in urmatorul caz pacienta a fost ceva mai inspirata, probabil constienta ca in romania spaga functioneaza ca un lucru normal, si atunci am observat diferenta. incizie orizontala, 10-11cm si cusatura subcutan. in final arata ca o linie trasa cu creionul. superb! DECI SE POATE! in continuare sunt socat, dezgustat si scarbit de atitudinea asta si de acest -din pacate- fapt real.
    E bine ca inca mai pot sa sper.....
    Lucian
    "

Este un citat, articol de pe site-ul www.anchete.ro
  •  
    • 138 mesaje
    12 Iul 2005, 23:00
    0 0