histerectomia - studiu

•  
    • 5 mesaje
    3 Iul 2005, 16:37
    0 0
    Sunt studenta la Medicina si particip la un studiu despre intrebarile pe care si le pun femeile sau intrebarile adresate de acestea medicului ginecolog in cazul in care au fost anuntate ca vor fi histerectomizate...care sunt aceste intrebari...M-ati putea ajuta?Va multumesc
  •  
    • 144 mesaje
    3 Iul 2005, 21:18
    0 0
    draga mea consider ca problema cea mare este ca nu se discuta cu pacientele care urmeaza sa faca asa ceva .cu mine nu a discutat nimeni.si as fi avut mare nevoie , hai la cutit si asta e. credeam ca nu o sa mai am nici pe unde sa fac Chanel asa eram de speriata. as fi dorit in primul rind psiholog ,apoi sa mi se explice anatomic ce si cum , de ce cit de bine imi face ce alternative as avea etc ,
  •  
    • 1450 mesaje
    4 Iul 2005, 07:44
    0 0
    nu am fost pusa in aceasta situatzie dar as intreba medicul in ce masura imi va afecta viatza sexuala si care va fi efectul asupra sistemului endocrin ,stiut fiind faptul ca lipsa estrogenilor duce la osteoporoza,imbatranire prematura,usoara virilizare,bufeuri,etc,etc,Cred ca pentru o femeie este o hoatrire f.greu de luat si ar trebui sa se stie ca tratamentul de substitutie uneori agraveaza bolile aflate in stare incipienta.
  •  
    • 451 mesaje
    4 Iul 2005, 09:18
    0 0
    Intrebarile pe care eu mi le-am pus cand cineva din famile a fost operata pentru fibrom:
    - Oare chiar operatia e indispensabila sau sau chirurgul se grabeste sa opereze pentru ca renteaza?
    - De ce imediat la cutit? De ce nu incearca intaii un tratament cu medicamente cum recomanda toate tratatele de ginecologie occidentale?
    - De ce sperie pacienta vorbindu-i de cancer cand nu-i nici o dovada sa suspecteze asa ceva? Vrea sa mulga mai mult de la noi speriindu-ne?
  •  
    • 127 mesaje
    4 Iul 2005, 15:07
    0 0