spitalul Polizu
-
0 0dragele mele...
stiti cumva ce conditii sunt in spitalul Polizu? -
Draga Corina,
Eu am nascut la Spitalul Polizu. Am stat la etajul 2 intr-o rezerva pentru ca medicul meu este seful sectiei de obstetrica si ginecologie. Altfel as fi stat in salon cu 6-8 femei.
Conditiile nu sunt prea stralucite pentru omul de rand dar daca ai bani poti cere o rezerva ca lumea. Nu mai stiu cat costa acum , parca 50-100USD.
Ce sa-ti spun, sotul meu a venit cand m-am internat si a facut curat in baia rezervei (a dezinfectat tot ce se putea). Paturile erau curate dar asternuturile cam vechi. Toate infirmierele si asistentele asteapta spaga.
Cel mai important este sa ai un medic bun. Si din cate stiu sunt medici buni la Polizu. Eu am fost foarte bine ingrijita (am nascut prin cezariana acum 2 ani).Mai rau m-am descurcat cu cei de la sectia de neonatologie, dar pana la urma am ajuns si acasa cu bebelusul in brate.
Celelalte sectii nu stiu ce conditii ofera dar banuiesc ca similare.
Daca mai vrei amanunte scrie-mi un mesaj privat. -
si eu am nascut doua fetite la Polizu. si intr-adevar, asa este : iti trebuie ceva bani si ceva relatii...dar, medicii sunt buni. si la urma urmei, chiar daca stai intr-un salon mai mare, iti garantez ca ai de ce sa te amuzi! din moment ce ai intrat pe fourum eva, gandeste-te ce inseamna o barfa in direct, cu 6-8 persoane! n-o sa-ti para rau!cauta-l pe doctorul Herghelegiu pentru ecografie si nastere, este un tip foarte priceput si nu are, sau, ma rog, nu avea pretentii enorme!
-
asemenea cuvinte cum a exprimat aici dacia_andrada, se pot auzii din gura unor medici,asistente si infirmiere in unele spitale si mai ales daca nu ai atata dare de mana sa-i multumesti pe toti iti auzi de nu te vezi de la ei. de ex: "taci,curva. cand te-ai futut ti-a placut si acuma urlii! taci si rabda nespalat-o!!!" citat.
poate ca nu la Polizu,dar cu siguranta se intampla prin alte parti.poate ca asta a vrut sa spuna andrada... -