durere la "pipi"
-
0 0Salutare la toate evele!
Am o problemuta si inca nu am ajuns la medic...dar poate gasesc un mic raspuns pe aici..
De vreo 4 zile ma doare ingrozitor cand merg la toaleta cu treaba aia mica..si mai mult de atat ma trimite la baie desi nu am ce da afara..imi provoaca senzatia ca fac pe mine...insa cand ajung la toaleta..nik, eventual cativa stropi + durerea atasata..
Ma poate ajuta cineva...poate mai sunteti care ati trecut prin asta..
VA multumesc pt intelegere!! -
Salut, nu sunt medic, dar cred ca e cistita, o infectie a vezicii urinare, nu e deloc grav, daca mergi la medic o sa/ti dea un antibiotic usor si o sa/ti spuna sa bei multa apa, cam 2 kile pe zi, ca sa se curete infectia. Dar nu trebuie sa o lasi asa pt ca infectia poate sa urce si sa se agraveze destul de naspa. Sanatate si... sete mare sa ai! pa
-
Infectie urinara as zice si eu. (In cel mai lejer caz, ar fi vorba de simpla cistita.) Neaparat de mers la doctor. Ca sa nu pierzi vremea, sari peste medicul de familie si du-te direct la o clinica particulara, la un urolog.
PLUS: evita sa umbli desculta in sandale si cu salele goale, macar o vreme, chiar daca vremea e calda. Baile fierbinti la picioare si compresele calde pe burta iti usureaza suferinta. -
Mai, este durere sau usturime? Cand ma loveste cistita eu nu am nici-o durere, dar ma ustura de crap.
Neoxazol este metoda veche, se iau 2 ca doza de soc, si apoi cate unul la 6 ore.
Nu lasa sa treaca de la sine ca nu-i bine, sigur va recidiva.
Daca nu rezisti, ia un antibiotic, dar, daca rezisti eu mi-as face mai intai o urocultura.
Bafta! -