stres

•  
    • 63 mesaje
    24 Mai 2005, 08:08
    0 0
    As avea si eu nevoie de ajutorul vostru.
    Am o perioada nasoala la servici, mai sunt si studenta, incep examenele, ma simt de parca toate problemele s-au pravalit pe capul meu. Sunt in permanenta agitata, stomacul meu are "fluturasi", nu dorm, nu stiu ce sa mai fac. Am incercat tot felul de metode de relaxare, dar nu a mers nici una. Nu stiu ce sa mai fac, stiti vreun ceai sau niste vitamine ceva ce-as putea sa iau sa ma mai linistesc un pic, ca simt ca nu mai pot. Am senzatia ca lucrez in gol, m-apuc de ceva, nu termin, ma apuc de altceva, iar nu termin si tot asa. Help me! Mersi frumos, va pup.
  •  
    • 19 mesaje
    24 Mai 2005, 10:10
    0 0
    incearca o cura de argila de la favisan, te mineralizeaza si te "activeaza".
    Sau orice vitamine "Antistress". gasesti in farmacii. bafta
  •  
    • 291 mesaje
    24 Mai 2005, 11:15
    0 0
    Incearca ciocolata....la mine tine.
  •  
    • 11438 mesaje
    24 Mai 2005, 11:27
    0 0
    incearca sexul.....la mine tine si mai bine
  •  
    • 449 mesaje
    24 Mai 2005, 11:33
    0 0
    tu carmelia, ai dreptate. cred ca metoda asta e cea mai efectiva!!
    de fapt :o = iti sar ochii din cap de oboseala!!
  •  
    • 449 mesaje
    24 Mai 2005, 11:47
    0 0
    acuma, cami, fara misto... tu ai nevoie de un sfat aici...eu de cate ori am o stare din asta ma duc sa ma plimb. ma duc prin magazine, omor timpul, dar ma plimb. o ora, doua... poate ai sa zici ca nu ai timp de asa ceva...dar ti-l faci. uita de ceaiuri, medicamente, pilule, samd. eu nu cred in prostii din astea. MISCARE!!! e cea mai buna metoda, dupa parerea mea.
    //vendi
  •  
    • 63 mesaje
    24 Mai 2005, 13:51
    0 0