Un clip realizat de un student a fost respins de Adidas, dar a devenit viral. Iată de ce!

Un student a realizat un clip emoţionant pentru Adidas, dar compania nu l-a folosit. Filmuleţul a cucerit internetul.

Povestea pe care Eugen Merther, în vârstă de 26 de ani, a filmat-o nu i-a convins pe cei de la Adidas că ar promova într-un mod potrivit produsele şi imaginea companiei.

"Le-am trimis clipul, dar departamentul de comunicare nu a reacţionat", a declarat studentul la Academia de Film din Baden-Württemberg pentru Huffington Post.

Clipul de un minut şi 40 de secunde arată un fost alergător german de maraton, ajuns într-un azil de bătrâni, unde duce o existenţă banală, plictisitoare.

Până într-o zi, când descoperă nişte pantofi de alergare Adidas, vechi, şi... de aici încolo merită să vezi ce se întâmplă, urmărind clipul publicitar.

Adidas a considerat că acest material video e prea trist şi a fost ignorat de departamentul de comunicare. Numai că au socotit greşit - clipul are un succes nebun pe internet şi a devenit viral în primele zile ale acestui an.

 

Sunt întotdeauna la curent cu știrile interne și externe. Îmi place să vă aduc noutăți din viața vedetelor și povești din toate colțurile lumii.