TOMMY HILFIGER ÎI PREZINTĂ PE OLIVIA PALERMO ŞI JOHANNES HUEBL CA GUEST-EDITORS PENTRU COLECŢIA SPORTSWEAR VARĂ 2015

Cuplul fashion-power Olivia Palermo și Johannes Huebl vor prezenta piesele lor must-have din colecţia "Tommy Hilfiger" vară 2015 în magazinele "Tommy Hilfiger".

Tommy Hilfiger, care este deţinut de PVH Corp [NYSE: PVH], are plăcerea să anunţe că a incheiat un parteneriat cu simbolurile americane de street style Olivia Palermo şi soţul ei, modelul Johannes Huebl, pentru vara 2015. Cuplul proaspăt căsătorit va intra în rolul de guest editor pentru Tommy Hilfiger Vara 2015, colecţia pentru femei şi respectiv, bărbați.

Piesele lor preferate și conținutul exclusiv vor fi prezentate în anumite magazine Tommy Hilfiger din Europa, America de Nord, America Latină și Asia.  Palermo şi Huebl au selectat piesele must-have Tommy Hilfiger pentru sezon - de la stiluri de vară sofisticate la ţinute de plajă.

Ca guest editori, au completat look-urile lor preferate cu sfaturi de stil şi imagini exclusive behind-the-scene din şedinţa foto din New York City. Programul s-a lansat pe 5 mai 2015 și va dezvălui stilul ales de aceştia, în magazinele Tommy Hilfiger selectionate, lunar, până în iulie 2015.

"Este întotdeauna un proces de inspiraţie să colaborez cu oamenii influenţi ai modei, precum Olivia și Johannes, care au adus foarte multă energie şi inspiraţia lor unică de trend-setteri creaţiilor mele Summer 2015", a spus Tommy Hilfiger.

"Ei nu se tem să experimenteze si să amestece clasicul cu modernul. Aşteptăm cu nerăbdare să împărtăşim opiniile lor catre consumatorii din toată lumea. "
"Eu şi Johannes suntem încântaţi şi onoraţi să lucrăm cu Tommy, unul dintre cei mai emblematici designeri americani", a declarat Olivia Palermo.

"Am iubit întotdeauna stilul caracteristic Tommy Hilfiger - el știe cum să mixeze clasicul cu modernul intr-un mod cool preppy.

Suntem mândri de această colaborare și de oportunitatea de a stiliza în felul nostru creaţiile iconice ale designerului."

Lansarea lui Palermo și Huebl ca guest editori și imaginile acestui eveniment vor fi prezente pe reţelele de socializare Tommy Hilfiger. Prietenii şi adepţi brandului sunt invitaţi să se alăture folosind #TommyHilfiger pe Facebook, Twitter și Instagram.