Rafael Nadal este noul ambasador al colectiilor Tommy Hilfiger

Renumitul tenisman apare începând cu toamna lui 2015 în campaniile Tommy Hilfiger Underwear, Tailored şi ‘TH Bold’

Tommy Hilfiger Group, care este deţinut în totalitate de PVH Corp [NYSE: PVH], anunţă că renumitul star internaţional de tenis, Rafael Nadal, va apărea ca brand ambasador la nivel mondial pentru lenjeria Tommy Hilfiger, colecţia Tommy Hilfiger Tailored, şi noile parfumuri ‘TH Bold’ începând din toamna lui 2015. Ambele colecţii sunt disponibile în magazinele Tommy Hilfiger la nivel global, prin intermediul partenerilor selectionaţi.

"Rafael Nadal a fost mult timp un prieten şi susţinător al brandului nostru, iar eu sunt inspirat continuu de devotamentul şi pasiunea sa pentru sport", a spus Tommy Hilfiger. "Acest parteneriat exclusiv aduce unul dintre cei mai mari sportivi din această generaţie în familia Tommy.

Rafael întruchipează un simţ relaxat de stil care exemplifică şi reflectă spiritul brandului nostru - este încrezător, fun şi cool".

Imaginile de campanie au fost fotografiate la începutul anului 2015, în Spania şi vor apărea la nivel global în toamna lui 2015 în print, on-line, precum şi outdoor. Pentru a sprijini această iniţiativă, Nadal va participa la evenimentele de lansare Tommy Hilfiger din America de Nord, Europa şi Asia.

"Am admirat mereu designul Tommy Hilfiger, care este cool, all-American, sofisticat dar uşor de purtat, iar eu sunt încântat de parteneriatul cu brandul", a declarat Rafael Nadal, câştigător de 14 ori la Grand Slam.

Colecţia de lenjerie de corp Tommy Hilfiger Fall 2015 reîmprospătează stilurile clasice cu tăieturi noi, ţesături reinterpretate şi detalii elevate.
Inovaţiile de design sunt combinate cu ţesături premium pentru un rezultat sofisticat, durabil şi esenţial pentru confortul de zi cu zi. Colecţia Tommy Hilfiger Tailored Fall 2015 are siluete clare, o croială modernă şi texturi bogate.

Născut în 1986, în Manacor, Spania, Nadal este clasat din anul 2003 printre primii cinci jucători de tenis din lume. Privit ca unul dintre cei mai mari jucători de tenis profesionist din istorie, la vârsta de 24 de ani, el a fost cel mai tânăr atlet din finala "Grand Slam " şi este al doilea jucător de sex masculin din lume finalist la "Career Golden Slam", după ce a câştigat French, Australian şi U.S.
Opens, Wimbledon şi medalia de aur olimpică în 2008. Nadal deţine în prezent un record pentru cele nouă victorii French Open – cel mai bogat palmares individual – incluzând cinci titluri cucerite consecutiv.

Tommy Hilfiger:  "Rafael Nadal îmi este prieten de mult timp, fiind totodată un susţinător al brandului nostru, iar eu sunt inspirat continuu de devotamentul şi pasiunea sa pentru sport. Acest parteneriat exclusiv aduce unul dintre cei mai mari sportivi din această generaţie în familia noastră Tommy. Rafael întruchipează un sentiment modern al stilului, care exemplifică şi reflectă spiritul brandului nostru - e încrezător, amuzant şi effortlessly cool ".

Rafael Nadal: Am admirat mereu design-ul cool Tommy Hilfiger, all-American, care e sofisticat şi uşor de purtat, iar eu sunt încântat de acest parteneriat cu brandul", a declarat Rafael Nadal, câştigător de 14 ori Grand Slam.