Levi's® Unlabeled celebrează Ziua Națională a Coming-Out-ului cu campania Vorbește tare, Iubește și mai tare pentru a susține GiveOut

Brandul invită un grup de reprezentanți LGBTQI+ din toată Europa pentru a-și împartăși povestea de coming-out, sărbătorind alianța, educația și acceptarea pentru comunitatea queer în această zi națională de coming-out .

Pentru a sărbători Ziua Națională a Coming-Out din acest an, Levi’s® amplifică importanța acestei alianței. Trăim și lucrăm într-o perioadă care a văzut comunitatea LGBTQI+ într-o continuă provocare. Lupta pentru egalitate și acceptare este la fel de importantă ca oricând, iar educația este cheia. Este vorba despre mult mai mult decât dreptul uman de a iubi pe cine alegi si sa ai libertatea de a fi tu insuti. Acestea nu ar trebui să fie o problemă, dar sunt. Vrem ca prietenii noștri să poată vorbi tare și să iubească și mai tare. Tăcerea nu ne va duce acolo unde trebuie să fim cu toții. Trebuie să vorbim. Puterea stă în vizibilitate.

Anul acesta, Levi’s® amplifică vocile din toată comunitatea LGBTQI +, invitând fiecare participant să-și spună povestea unică de coming-out, care au fost provocările și, în cele din urmă, triumfurile lor.

Fiecare din grup: Mateusz Sulwińsk din Polonia; Bete Boe din Olanda; BRYN din Belgia; Venus Liuzzo din Franța; Megane din Spania, Aisha Shaibu din UK, El Fox din Germania și Daphne Boéhemien din Italia, și-au ales propriul traseu spre un loc de împuternicire și vizibilitate. Poveștile lor sunt inspiraționale și, deși fiecare este la fel de individuală ca o amprentă, toți cred în importanța aliaților, precum și a fiecăruia, pentru a schimba lucrurile în bine. Vor ca poveștile lor să fie împărtășite și să îi inspire pe ceilalți să-și trăiască propriu-zis adevărat.
 
Pentru a marca campania, Levi’s® face donații către Fondul de urgență GiveOut. GiveOut este o fundație comunitară internațională LGBTQI+ care oferă o platformă pentru ca indivizii și aliații de afaceri să poată oferi într-un singur loc pentru a susține activismul LGBTQI+ la nivel mondial.
În cadrul fondului lor de urgență, GiveOut a lansat recent un apel pentru a sprijini Rainbow Railroad în activitatea lor urgentă de a ajuta afganii LGBTQI+ aflați în pericol. Rainbow Railroad se axează pe ajutarea persoanelor LGBTQI + să scape din țările și situațiile în care sunt amenințate din cauza homofobiei și transfobiei sistemice, permise de stat. Organizația de caritate a fost numită în omagiu pentru Calea Ferată Subterană - o rețea de activități din secolul al XIX-lea, care a ajutat persoane de culoare să scape de sclavia din sudul american.
 
De zeci de ani, Levi’s® a fost un aliat internațional activ al comunității LGBTQI+. Anul trecut, Unlabeled a lansat o colecție fără gen, organizată de personalul LGBTQI+ de la Levi’s®, destinată tuturor ca o sărbătoare a expresiei de sine și a individualității, propunând noțiunea de denim ca o pânză de exprimare fără gen.


Levi’s® Unlabeled există pentru a inspira aliații într-un moment în care sunt cei mai necesari. Nimeni nu ar trebui să fie redus la tăcere din cauza rușinii legate de persoana pe care o iubește sau de cine este. Este nevoie de curaj pentru coming out, dar ar trebui să fie un moment de împuternicire și transformare pe termen lung care să ne avantajeze pe toți. Vom continua să ne adunăm, să ne ascultăm, să ne susținem, să ne vindecăm și să înflorim pentru a crea un mediu de acceptare de sine și bucurie, care să educe și să ne îmbrățișeze pe toți. Despre acesta este vorba la Unlabeled.

#LiveInLevis 
 
Peter Lewin, directorul executiv pentru strategia globală directă către consumator, creștere și investiții, lider global de membru și sponsor executiv al Unlabeled declară : „În această zi națională de coming out, suntem extrem de mândri că suntem parteneri cu un grup atât de inspirațional și talentat de persoane LGBTQI+ ale căror povești credem că vor răsuna puternic în comunitatea queer și nu numai.
Campania Vorbiți tare, Iubiți-vă mai tare din acest an este despre a ne aduna, de a împărtăși experiențe și de a amplifică vocile celor care au fost reduși la tăcere în trecut.”
 
Rupert Abbott, director executiv la Giveout declară:
„În acele locuri în care nu este posibil să fiți deschiși și la vedere în siguranță, oamenii LGBTQI+ se bazează pe sprijinul și protecția organizațiilor activiste. Și, la rândul lor, aceste grupuri se bazează pe sprijinul comunității și al aliaților noștri la nivel global. Mulțumim Unlabeled pentru că ați stat umăr la umăr cu comunitățile noastre din cele mai dificile locuri pentru a fi LGBTQI+."