Respecta tendintele sezonului primavara-vara 2008!

Ca orice femeie puternica si de succes, sunt convinsa ca-ti doresti sa fii la moda. Si pentru ca acest lucru sa se intample, este esential sa cunosti tendintele.

Ca orice femeie puternica si de succes, sunt convinsa ca-ti doresti sa fii la moda. Si pentru ca acest lucru sa se intample, este esential sa cunosti tendintele. In ceea ce urmeaza, iti voi prezenta propunerile unor brand-uri de succes.

Olsen

Pentru sezonul primavara-vara 2008, Olsen traseaza cinci linii diferite.

Springtime pune accentul pe culori ca turquoise, roz sau lamaie, combinate cu detalii cum ar fi printurile subtile sau panglicile delicate. Nu iese din discutie nici albul, o nonculoare vesnic la moda si usor de accesorizat. Acesta reda puritatea naturii in expansiune, creand outfit-uri potrivite atat tinutei de birou, cat si celei purtate in timpul liber.

New Africa merge pe tendintele general valabile in acest sezon. Reintoarcerea la anii '70-'80, cu tinutele retro, confortabile si extrem de stilate, numai bune pentru o plimbare prin savanele africane.

City Safari propune tinute ale caror detalii merg de la romantic pana la provocator. Desi nu ti-ai fi imaginat, tinutele de zi primesc o nota glamour prin accentele aurii (pana acum acestea fiind specifice obiectelor vestimentare de seara), care se imbina perfect cu tonuri precum kaki, piersica si crem.

Easy Living prezinta tinute casual. Printurile fanteziste, tricotajele din casmir si bumbac, in combinatie cu suprapunerile, alcatuiesc look-ul vedeta al acestui sezon.

Cool Chic merge pe tendintele stilului masculin al anilor '60, in special pentru tinutele office.

Ca si culori, designerii au mers pe nuante de rosu si negru, care accentueaza croiala perfecta a fustelor, pantalonilor si jachetelor clasice, perfecte pentru femeia contemporana.

Piesele de rezistenta sunt tricotajele si decolteurile in forma de V. Jachetele din piele si trenciurile specifice sezonului primavara-vara 2008 sunt completate de maneci cazute. In materie de accesorii, Olsen recomanda posetele plic, dar si pe cele supradimensionate, care raman de actualitate si in acest sezon, curelele care pun in evidenta talia si esarfele viu colorate din tesaturi naturale.

Colectia este realizata din materiale fluide, din fibra naturala, adesea in culori calde puse in valoare de croieli clasice si lejere, care avantajeaza orice silueta.

Nara Camicie

Colectia pentru sezonul primavara-vara 2008 propune o linie care sta sub semnul solarului: obiecte vestimentare cu modele diafane, sofisticate sau cu taieturi de jacheta.

Avem de-a face cu modele cu o croiala lejera si cu tendinta accentuata spre lungime (camasile aproape iau forma unor rochite mini). Ca si culori, designerii Nara Camicie au mers pe unele puternice - fuchsia, violet, verde inchis - sau pe tonuri delicate de pastel. Nu este uitat nici albul, care ramane in trend si anul acesta. Camasile albe din fir de bumbac sunt puse in valoare de broderiile fine, care le confera un aer romantic si deosebit de feminin.

Otto Hermann

Colectia Otto Hermann se impune prin fantezie si naturalete, lejeritate si prospetime, dinamism si armonie de culoare. Ca si croiala, stam in fata unor modele care se caracterizeaza prin linii clasice si taieturi simple. Intr-o astfel de tinuta, te vei simti eleganta in orice perioada a zilei!

Ca stiluri, Otto Hermann merge pe neoclasic, colonial, safari, casual si soft metalic.

Ca si materiale, Otto Hermann le foloseste pe cele naturale, fine, cum ar fi matasea. In ceea ce priveste paleta cromatica, intalnim frecvent nuantele pastelate: verde, roz, bleu, crem sau galben. Poti alege, din magazinele DADA,  o gama variata de modele, geci, trenciuri si bluzite vaporoase.

Mandarina Duck

Acest brand s-a impus in materie de posete, genti de calatorie si accesorii prin folosirea culorilor si a designului inovativ. Targetul Mandarina Duck il reprezinta femeile si barbatii care apreciaza creativitatea prin design, coloristica, precum si cei pentru care calatoria este un stil de viata.

Colectia propune modele si culori indraznete. Puterea culorii este foarte importanta. De aceea, designerii au ales sa foloseasca "rata Mandarina" ca simbol al brandului. Pasarea traieste in zona granitei dintre Rusia si China si simbolizeaza fericirea si loialitatea; are un penaj multicolor si este caracterizata de curiozitate si instinctul de calatorie. Piesa de rezistenta a colectiei o reprezinta gentile supradimensionate de culoare alba.