Burberry, colecţia masculină Prorsum primavară-vară 2015

Casa de modă Burberry a prezentat la Londra, în Kensington Gardens, colecția masculină Prorsum primăvară-vară 2015, inspirată din stilul celebrului și controversatului scriitor britanic Bruce Chatwin.
 
Intitulată „Book Covers&Bruce Chatwin”, colecția are ca temă principală ilustrații și print-uri tipografice originale din coperțile unor cărți vintage, englezești. Desenele au fost realizate manual, apoi au fost imprimate pe material precum casmirul, bumbacul și pielea.
 
Pentru primăvara lui 2015, Cristopher Bailey propune ținute boeme, inspirate din stilul artiștilor, în care predomină clasicele trench-uri, jachetele din denim purtate pe corp, Duffle-Coat-uri englezești și paltoane Chesterfield, din materiale precum gabardină, lână, caşmirul și catifeaua din bumbac.
Predomină nuanțele prăfuite ale portocalelor roșii, cuprului, albastrului furtunii și galbenul șofran.
 
Accesoriile sunt surprinzătoare și „eclectice”! Odată cu lansarea acestei colecții, casa de modă britanică a introdus Sneakerşii colorați (Burberry Fiels Sneakers), pălăriile cu boruri căzute (Burberry Campaign Hat), gențile Burberry Travel Satchel și Burberry Everyday Satchel, precum și agendele cu coperți din piele.  

Prin serviciul RUNWAY MADE TO ORDER consumatorii de modă își pot comanda haine și accesorii din colecție, cu mult timp ca acestea să fie disponibile în magazine.
Acestea pot fi selectate de pe Burberry.com şi comandate până pe 24 iunie. Fiecare piesă vestimentara poate fi personalizată cu o plăcuţă cu numele viitorului posesor și va fi livrată în nouă săptămâni.   

Pentru lansarea colecției masculine de primăvară-vară 2015, Burberry a dezvoltat un parteneriat cu Twitter pentru a permite utilizatorilor de tehnologie să profite de o experiență interactivă și inovativa. Astfel, prin tehnologia Twitter Card, pasionații de modă și-au putut programa în calendar un reminder despre show-ul Burberry.
O galerie foto personalizată le-a permis utilizatorilor de Twitter să vadă până la opt imagini din show, într-un singur Tweet.

La nivel global, audiența a putut urmări show-ul în timp real, prin imagini foto, video și muzică pe multiple platforme, precum Burberry.com, Facebook, Twitter, Instagram, Vine, Pinterest, Google+, YouTube, Youku, Șină Weibo, Douban și WeChat.
 
Casa de modă Burberry a fost înființată în 1856 și are sediul în Londra. În România, flag-ship-ul Burberry se află în stradă Luterană, nr 4.


Credit foto: BURBERRY