România mondenă: 5 vedete care se cred designeri. Vezi ce au creat!

7 Martie 2013
Celebrităţile din întreaga lume caută diferite modalităţi pentru a-şi rotunji veniturile, majoritatea alegând să creeze diferite linii vestimentare.

Nici vedetele din România nu sunt departe de această modă, unele crezând că au reale calităţi de designer.

Andreea Raicu şi colecţia Simplicity

Vedeta şi-a lansat, la sfârşitul anului trecut, o nouă linie vestimentară, creată în colaborare cu brandul PNK Casual.

Colecţia se numeşte Simplicity şi este formată din 12 piese vestimentare, printre care rochiile negre şi fustele conice.

Andreea Esca, haine pentru copii

Vedeta de la Pro TV deţine o companie care este administrată de soţul ei. Andreea Esca a lansat şi o linie vestimentară pentru copii, după ce lansase o colecţie de bijuterii pentru cei mici.

Iuliana Tudor, colaborare cu Rhea Costa

Iuliana Tudor şi Rhea Costa colaborează de mai mulţi ani, iar la sfârşitul anului trecut cele două vedete s-au gândit să treacă la un alt nivel al colaborării. Aşa a apărut colecţia „Iuliana Tudor by Rhea Costa“. O parte din suma obţinută în urma vânzării colecţiei va fi donată către Crucea Roşie Română.

Bianca Drăguşanu vinde foarte bine

Fosta asistentă a lui Capatos şi-a lansat, în primăvara anului 2011, prima linie vestimentară, reuşind în doar cinci zile să vândă toate piesele create.

Mai mult, Bianca Drăguşanu s-a asociat cu o prietenă care deţine o firmă de confecţii, linia ei vestimentară denumindu-se „BBY by Bianca Dragusanu“.

Doiniţa Oancea, afacere cu ţinute gipsy-punk

Fosta actriţă din telenovelele de pe Acasă TV s-a apucat, în urmă cu aproximativ două săptămâni, de modă. Doiniţa Oancea a investit, după cum anunţă jurnaliştii de la WOWbiz, 10.000 de euro într-o afacere cu ţinute gipsy-punk.