Pentru 77% dintre români, ziua bună se cunoaşte de dimineaţă

77% dintre români consideră că un start bun dimineaţa le influenţează pozitiv întreaga zi, activităţile matinale având impact direct asupra stării de bine. Rezultatele au fost obţinute în cadrul unui studiu NESCAFÉ realizat în februarie 2013, care a analizat obiceiurile matinale ale românilor. Conform studiului, printre activităţile preferate de români încă de la prima oră se numără timpul petrecut alături de familie, ştirile matinale sau cafeaua de dimineaţă (32%).

În plus, dimineţile românilor sunt din ce în ce mai mult petrecute online pentru că 52% dintre aceştia îşi beau cafeaua în timp ce accesează contul personal de Facebook. De asemenea,  românii vor să fie la curent cu noutăţile zilei înainte să plece de acasă, 62% dintre ei urmărind  cele mai noi ştiri la TV, radio sau online la prima oră.  Alături de revista presei şi timpul petrecut cu familia, cafeaua ocupă un loc important printre obiceiurile matinale.

Mai mult, 78% dintre consumatorii de cafea consideră că prima cafea le dă o stare de bine pentru întreaga zi.

Studiul despre dimineţile românilor a fost efectuat de către compania Exact Cercetare şi Consultanţă în perioada 20-21 februarie, pe un eşantion de 342 persoane, cu vârsta cuprinsă între 25-45 ani din mediul urban, prin metodologia CAWI (computer assisted web interviewing)*. (Eroarea maxima de esantionare este+/- 5.3% la un nivel de incredere de 95%).
În noua campanie intră toate pliculeţele şi borcanele de NESCAFÉ Brasero Original, NESCAFÉ Brasero Mild şi NESCAFÉ Brasero Strong. Pentru mai multe detalii despre campanie puteţi accesa site-ul www.nescafebrasero.ro