Doritos invită fanii creativi din întreaga lume la concursul Crash the Super Bowl 50

Brandul Doritos, din portofoliul PepsiCo, invită fanii din întreaga lume să creeze un spot publicitar original ce va intra în cursa marelui premiu de 1.000.000 $ și ocazia unică de a colabora cu Warner Bros. Pictures, DC Entertainment și regizorul Zack Snyder.

Doritos, brandul din portofoliul de snacks al PepsiCo, lansează o provocare către toţi fanii creativi din întreaga lume, inclusiv din România. Într-un spot publicitar de 30 de secunde aceştia trebuie să scoată în evidență aromele îndrăznețe și intense care fac din Doritos o gustare aparte. Spotul ar putea fi difuzat în timpul Super Bowl 50, iar concurenții au șansa de a deveni cunoscuţi la nivel internaţional şi de a câştiga un premiu constând în bani.

Pentru a zecea şi ultima ediţie a concursului Crash the Super Bowl, Doritos invită fanii de pretutindeni să creeze următorul spot publicitar extraordinar al brandului. Cel care va produce cea mai creativă reclamă va fi recompensat cu un premiu în valoare de 1.000.000 $ și oportunitatea unei colaborări cu Zack Snyder şi Warner Bros, Pictures and DC Entertainment. Detaliile colaborării vor fi stabilite și în funcție de preferințele câștigătorului. Spoturile realizate trebuie înscrise pe site-ul competiţiei: www.crashthesuperbowl.doritos.com.

Mai multe informaţii despre „Crash the Super Bowl” și regulamentul oficial sunt disponibile pe www.Doritos.com.

Doritos este primul brand care a oferit consumatorilor timp de emisie în timpul Super Bowl, oferind fanilor oportunitatea de a împărtăşi munca și aprecierea lor pentru Doritos pe una dintre cele mai mari scene din lume. De la prima ediție a concursului „Crash the Super Bowl”, în competiție au fost înscrise 32.000 de materiale creative de la consumatori, iar brandul a oferit premii în valoare de peste 7.000.000 $. Competiția este intensă, iar concursul a generat unele dintre cele mai creative și memorabile reclame care au fost difuzate vreodată în timpul Super Bowl. De asemenea, acest concurs  a lansat carierele fanilor Doritos care îşi doreau succesul în industria creativă.

În urmă cu 3 ani concursul a fost deschis și pentru fanii din afara Statelor Unite ale Americii, iar spoturile creative au început să vină din toate colțurile lumii. Anul trecut s-au înregistrat aplicații din 29 de țări diferite și a fost prima dată când s-a difuzat o reclamă realizată de un regizor din afara Statelor Unite - spotul canadianului Graham Talbot`s, „Când porcii zboară”, difuzat în timpul Super Bowl XLIX.

Super Bowl, finala campionatului Ligii Naționale de Fotbal a Statelor Unite, este unul dintre cele mai urmărite evenimente televizate din Statele Unite și din întreaga lume, iar reclamele care sunt difuzate în  timpul meciului sunt printre cele mai așteptate și discutate ale anului.

Înscrierile pentru competiția „Crash the Super Bowl” se fac până pe 15 noiembrie 2015.
Un juriu calificat va anunţa semifinaliștii selectaţi până la finalul lunii. În ianuarie 2016 vor fi anunţaţi trei finaliști, iar fanii vor putea vedea reclamele online, putându-le vota pe cele favorite. Spotul cu cele mai multe voturi va fi difuzat în timpul Super Bowl. Finaliștii „Crash the Super Bowl” din acest an se vor alătura unui grup exclusivist de fani Doritos extrem de creativi, care au fost sprijiniți de brand de-a lungul anilor. Fiecare finalist va fi invitat în California pentru a participa la Super Bowl 50 și va putea privi meciul dintr-o lojă privată. Pentru prima dată în istoria acestei competiții, toți finaliștii vor primi, pe lângă premiile în bani, oportunități în carieră.  

Cea mai votată reclamă pe www.Doritos.com va fi transmisă pe 7 februarie 2016 în timpul Super Bowl 50 la televiziunea CBS din Statele Unite. Pe lângă faptul că va câștiga 1.000.000 $, realizatorul celei mai bune reclame va avea ocazia să colaboreze cu Zack Snyder, cunoscut pentru filme de acțiune precum „Dawn of the Dead”, „300”, „Watchmen”, „Man of Steel” și viitorul „Batman v.
Superman: Dawn of Justice”. Ceilalți doi finaliști vor câștiga fiecare câte 100.000 $ și oportunitatea de a fi consultați la un viitor proiect Doritos.

„Doar brandul Doritos le oferă ocazia celor care aspiră să devină realizatori de film sau video să-și vadă spoturile on air în timpul meciului Super Bowl”, spune Sydner. „Mi-am început cariera prin a crea spoturi publicitare și am rămas un fan al acestei industrii. Realizând câteva spoturi pentru Super Bowl, sunt chiar încântat să fac parte din competiția din acest an. Este locul care produce mereu cea mai creativă și încântătoare muncă. Abia aștept să văd cu ce vine fiecare participant.”

Pentru mai multe informații și regulile competiției, vă rugăm să accesați site-ul www.Doritos.com.

Parteneriatul dintre PepsiCo și NFL este unul dintre cele mai longevive și de succes spozorizări din lumea sportului. PepsiCo urmărește prin parteneriatul cu NFL să fie mai aproape de consumatori în timpul campionatului cu unele dintre cele mai mari branduri alimentare și băuturi răcoritoare ale companiei: Pepsi, Tostitos, Quaker, Doritos și Gatorade.