Bringo introduce plata cu bonuri de masă și carduri cadou

Bringo anunță parteneriatul cu Sodexo Benefits and Rewards Services și Up România și extinde metodele de plată disponibile pentru cumpărăturile făcute prin noua interfață a aplicației
Bringo, platforma specializată în cumpărături online și livrare la domiciliu, introduce, începând cu această lună, posibilitatea de a plăti comenzile plasate în aplicație prin carduri de masă (Gusto Pass oferit de Sodexo și Up Dejun oferit de Up România) și carduri cadou (Up Cadou oferit de Up România).
 
Noua opțiune este disponibilă ca urmare a planurilor de îmbunătățire a aplicației și este rezultatul parteneriatelor cu cei mai importanți emitenți de pe piața din România – Sodexo Benefits and Rewards Services (BRS) și Up România.
 
Introducerea opțiunii de plată prin cardurile de masă și cardurile cadou reprezintă un pas natural pentru Bringo, liderul segmentului de e-grocery în România, în contextul extinderii comerțului online, a diversificării nevoilor utilizatorilor aplicației și a schimbării comportamentului acestora către simplitate și accesibilitate. Un studiu realizat de Asociația Profesională a Emitenților de Tichete (APET) arată că aproape 90% dintre clienții săi declară că intenționează să ofere beneficii extrasalariale angajaților, iar cardurile de masă rămân pe primul loc în preferințele acestora (47%).
Mai mult, studiul susține importanța acestui tip de beneficiu – 63% dintre companiile cliente consideră cardurile de masă ca fiind esențiale în pachetul extrasalarial.
 
"Începând de astăzi, clienții Bringo au parte de o aplicație cu un design nou și un stack tehnic îmbunătățit, care să poată face față numărului tot mai mare de magazine din marketplace. Ne-am dorit mult să venim în întâmpinarea nevoilor utilizatorilor aplicației și să le putem oferi acestora experiența de a face cumpărături online folosind cardurile de masă și cardurile cadou. Sunt foarte mândru de ceea ce am putut construi, clienții noștri vor putea plasa comenzi și plăti printr-o varietate de metode și doar din câteva click-uri. Astăzi am reușit să lansăm câteva din proiectele mari ale aplicației Bringo și, pe lângă echipele de personal shoppers, reușim să ne deservim clienții cu servicii lansate în premieră în spațiul digital", a declarat Adrian Urdar, Chief Product Officer Bringo.
 
Această metodă de plată prin carduri Sodexo Gusto Pass, Up Dejun și Up Cadou va fi exclusiv online, iar platforma Bringo va funcționa similar celei cu carduri bancare și va fi disponibilă, în primă fază, pentru cumpărături prin Bringo de la Carrefour Hypermarket, Cora si PENNY.
Odată finalizat coșul de cumpărături de la magazinele partenere, utilizatorul este redirecționat către pagina cu detaliile livrării și ale plății; în secțiunea metodelor de plată, utilizatorii vor putea introduce datele cardului de masă sau cardului cadou, fiind posibilă și salvarea acestuia pentru viitoare cumpărături. Pentru cei care vor dori să folosească Bringo, ca urmare a adăugării acestei opțiuni, dar nu au încă un cont în platformă, aplicația este disponibilă pentru descărcare în App Store și Google Play. 
 
”Parteneriatul cu Bringo, reprezintă un pas înainte în strategia noastră de a oferi consumatorilor o experiență digitală cât mai completă, de a-și putea plăti cumpărăturile online, rapid și de oriunde. În același timp, extindem rețeaua de afiliați online și aducem oferte relevante, atrăgătoare, care răspund nevoilor lor actuale.
Oferim astfel o experiență valoroasă tuturor angajaților care primesc cardurile de masă Gusto de la Sodexo. Plata cu cardul de masă este disponibilă în aplicația Bringo și promite o experiență simplă de înrolare și salvare a detaliilor de plată, ca în cazul oricărui alt card bancar”, a spus Silviu Ştefan, Partnerships & Merchants Manager, Sodexo România.
„Ne bucurăm să oferim beneficiarilor noștri de carduri de masă Up Dejun această oportunitate, însă este important și că utilizatorii de carduri Up Cadou pot să folosească aceste carduri în aplicație. Previzionăm că va crește numărul de angajatori care vor oferi acest beneficiu cu ocazia sărbătorilor de iarnă, pentru că este un beneficiu din ce în ce mai apreciat. Știm cât de important este timpul pentru angajați, motiv pentru care ne dorim ca această funcționalitate să le vină în ajutor. La baza deciziei de a încheia acest parteneriat a stat dorința lor de a putea face cumpărături pe platforme digitale și de a se bucura din plin de beneficiile extrasalariale”, declară Loredana Vătăvoiu, Director Marketing Up România.