Trimite-ti copilul la Disneyland

Tedi premiaza cele mai nastrusnice 170 de aventuri, premiul cel mare fiind o excursie la Disneyland, cu intreaga familie. Cei mai nazdravani copii vor deveni vedete prin aparitia pe etichetele Tedi din toata tara.

"Aventura trasnita a copilului tau" este dedicata parintilor care isi doresc sa povesteasca tuturor ce trasnai notabile au facut copiii lor. Promotia se desfasoara in perioada 3 septembrie 2008 - 15 ianuarie 2009 si le ofera parintilor ocazia de a povesti ce pozne a facut copilul lor insotite de fotografiile micutilor. Cea mai interesanta aventura va fi premiata printr-o excursie la Disneyland cu intreaga familie.

"Ideea s-a nascut din convingerea noastra ca fiecare parinte este mandru de copilul lui.

De cate ori nu auzim prin parc, in vizite la prieteni, la serviciu, povestirile parintilor mandri de copiii lor? Pentru parinti, chiar si cei mai mici bebelusi fac lucruri incredibile pentru varsta lor, iar cu cat acestia cresc, trasnaile lor devin din ce in ce mai demne de povestit celor din jur. Promotia este pentru orice parinte ocazia perfecta de a povesti cu mandrie orice aventura a copilului sau", declara Mihaela Burtoi, Senior Brand Manager in cadrul Tymbark Maspex Romania.

Promotia se desfasoara pe site-ul www.aventuratrasnita.ro, unde fiecare consumator va putea posta poza copilului sau si a "aventurii sale trasnite".
Inscrierea pe site se face cu ajutorul codului de pe spatele fiecarei etichete promotionale a oricarui sortiment de Tedi 330 ml si Tedi 750 ml. Codurile inscriptionate pe etichete vor fi unice, insa doar cele castigatoare vor permite postarea fotografiilor pe site. Pe fata principala se remarca spatiul destinat fotografiei micutului castigator si mesajul "Aici poate fi poza copilului tau!". Cele mai interesante 170 de aventuri, votate pe site, vor fi tiparite pe etichetele Tedi, in patru etape, intre datele de 17 octombrie si 15 ianuarie.

Ponderea voturilor, care vor desemna marele castigator si cele 170 de povestiri ce vor fi premiate, va fi urmatoarea:

  • 60% din decizie provine din ponderea codurilor castigatoare;
  • 10% din decizie provine din votul consumatorilor;
  • 30% din decizie apartine juriului special desemnat pentru aceasta ocazie.