Lupta impotriva obezitatii la copii

Peste 300.000 de copii au invatat despre importanta unui stil de viata sanatos, deoarece Kraft lupta impotriva obezitatii in randul copiilor prin intermediul programului "si eu mananc sanatos", care promoveaza alimentatia sanatoasa si activitatea fizica pentru copii.

Acest program s-a derulat in parteneriat cu Ministerul Educatiei, Cercetarii si Tineretului si cu sprijinul Fundatiei Sera. Astfel, din acest program au beneficiat peste 42.000 de copii din 28 de orase din Romania in cadrul editiei desfasurate intre septembrie 2007 si iunie 2008.

In cadrul programului lansat in 1998, cadrele didactice au invatat copii despre nutritie si un stil de viata sanatos. La randul lor, profesorii transmit mai departe aceste cunostinte copiilor si parintilor, in orasele incluse in proiect.

Prin concursul sportiv "Mananc sanatos si ma misc voios", copii sunt stimulati sa faca mai multa activitate fizica la scoala.

Raportul Organizatiei Mondiale a Sanatatii (OMS) a evidentiat faptul ca desi supraponderabilitatea si obezitatea la copii afecteaza toate tarile lumii, incidenta lor este deosebit de mare in America de Nord, Marea Britanie si Sud-Estul Europei. In Europa, 64% dintre barbati si 63% dintre femei sunt supraponderali. Mai mult decat atat, se estimeaza ca pana in 2015 nivelul va creste pana la 66% dintre barbati si 65% dintre femei.


"Cresterea la nivel global a incidentei obezitatii reprezinta una dintre cele mai importante probleme de sanatate cu care se confrunta lumea dezvolatata in momentul de fata. In calitate sa de actor major pe scena mondiala, Kraft s-a angajat sa contribuie prin tot ceea ce face la asigurarea sanatatii si starii de bine a populatiei. Noi cei de la Kraft stim ca trebuie sa actionam in mod responsabil. Prin colaborare, prin
incurajarea unui stil de viata sanatos putem incepe sa aducem o schimbare vizibila in bine in ceea ce priveste sanatatea si bunastarea oamenilor", a declarat Peter Muller, Managing Director Kraft Foods Romania.

Initiativele Kraft din domeniul sanatatii si starii de bine ("health and wellness") se concentreaza pe patru subiecte majore:

1.
Produse: imbunatatirea profilului nutritional al portofoliului nostru de produse;
2. Informarea consumatorilor: oferirea unui numar cat mai mare de informatii pentru a-i ajuta pe consunsumatori sa ia decizii in cunostinta de cauza;
3. Practici de marketing: in special in relatia cu copiii;
4. Promovare si dialog.

In acest context, Kraft isi imbunatateste gama deja existenta de produse sau dezvolata produse noi cu un continut caloric redus, cu mai putine glucide si grasimi, in special grasimi saturate si grasimi trans.