Casa de modă Chanel s-a hotărât să nu vândă online

În era internetului, când cumpărăturile online au devenit ceva banal, casa de moda Chanel a hotărât să nu deschidă un magazin virtual. Explicaţia este una foarte simplă. Conducerea
În era internetului, când cumpărăturile online au devenit ceva banal, casa de moda Chanel a hotărât să nu deschidă un magazin virtual.
Explicaţia este una foarte simplă. Conducerea casei îşi doreşte să păstreze caracterul exclusivis al brandului. "Hainele pe care le creăm sunt sofisticate şi diferite. Pentru a putea purta haine Chanel, trebuie să le îmbraci mai intai, să le probezi, să ai lângă tine un croitor care să le ajusteze pentru tine.
Face parte din tradiţia Chanel. Este de fapt dorinţa noastră de a ne diferenţia
", a declarat Bruno Pavlosky, preşedintele de modă al Casei Chanel.
În această categorie intră şi poşetele. "Am putea să vindem genţi online, dar acest lucru nu este calitativ şi nu este genul de serviciu pe care dorim să îl oferim clienţilor noştri" a mai declarat preşedintele.
În prezent, Chanel vinde pe internet doar parfumuri şi produse de înfrumuseţare.
Se estimează că vânzările Chanel ating 3 miliarde de dolari pe an, un milliard venind doar din parfumuri şi produse de frumuseţe. Se pare că există planuri de a lansa un proiect online în următorii cinci ani, dar până atunci fanii mai au de aşteptat.
"Pentru a cumpăra haine Chanel trebuie să le probezi. Trebuie să fii într-un atelier. Trebuie ca modistul să fie lângă tine şi să ajusteze în funcţie de corpul tău.
Cred că asta este parte din Chanel. Mai mult, serviciile noastre reprezintă ceea ce face diferenţa, adică latura prêt-a-porter, ceea ce este perfect pentru clienţii noştri
", a spus Bruno Pavlosky.