Rona Hartner, imaginea Chic Roumaine, un brand nascut din pasiunea de perpetuare a artei traditionale

Rona Hartner este noua imagine a brand-ului Chic Roumaine, pentru campania din sezonul toamna-iarna 2014. Artista a declarat ca este incredibil de incantata sa imbrace pe scena ia traditionala romaneasca, un vesmant foarte feminin, devenit in ultimii ani un must-have printre fashionistele din Romania si nu numai.
“Este o adevarata incantare sa port pe scena ia traditionala romaneasca cu mandrie si cu speranta ca fiecare femeie din Romania va avea in garderoba ei o ie.”

Chic Roumaine este un brand nascut din pasiunea de perpetuare a artei traditionale romanesti, de intoarcere la simbolurile nationale ale costumului popular, cu frumusetile nealterate de vreme a portului romanesc.

Iile Chic Roumaine sunt prezentate acum intr-o noua abordare , iar propunerile de styling regasite pe site-ul www.chicroumaine.com au menirea de a atrage atat segmentul de public care rezoneaza cu piesele la nivel simbolistic, cat si segmentul mult mai tanar, doritor sa ofere tinutei sale o nota etno.

Chic Roumaine este magazinul online care pune pe primul handmade-ul si tesaturile foarte fine din bumbac si borangic.
Produsele pe care le veti gasi spre vanzare vibreaza cu fiecare cusatura si poarta in suflet frumusetea portului romanesc.

Chic Roumaine reinvie spiritual etno si ofera piese unice, atemporale, faurite cu maiestrie de maini iscusite.

Ia este un brand de tara, cu care ne mandrim peste tot in lume! Haideti sa o purtam in orice imprejurare!

Mai multe detalii pe www.chicroumaine.com.