La 10 ani în România, Praktiker îşi premiază clienţii care au „Idei de 10”

Praktiker marchează 10 ani de prezenţă pe piaţa din România cu „Idei de 10”, o campanie de comunicare 360o, care îşi propune să încurajeze creativitatea şi să promoveze ideile inedite de do-it-yourself.

Praktiker marchează 10 ani de prezenţă pe piaţa din România cu „Idei de 10”, o campanie de comunicare 360o, care îşi propune să încurajeze creativitatea şi să promoveze ideile inedite de do-it-yourself.

Compania mizează astfel pe potenţialul pieţei autohtone de DIY şi pe activarea segmentului de amenajări şi decoraţiuni, atât pentru casă, cât şi pentru grădină.

Campania integrată „Idei de 10” reprezintă unul dintre mijloacele prin care compania intenţionează să recâştige cotă de piaţă, dar şi să se poziţioneze drept expert şi consilier al clienţilor.

Praktiker oferă sugestii şi soluţii de amenajare creativă, inedită, a locuinţei, la preţuri accesibile. Acestea pot fi implementate cu uşurinţă de către pasionaţii de amenajări, de meşterii amatori şi chiar de către persoanele fără prea multă experienţă în domeniul amenajărilor.

Lansată la începutul lunii aprilie, campania se adresează tuturor persoanelor care şi-au personalizat locuinţa sau au conferit anumitor obiecte o întrebuinţare inedită.
Prin intermediul aplicaţiei „Idei de 10”, găzduită pe pagina de Facebook (www.facebook.com/PraktikerRomania), toţi cei care doresc să dea curs provocării pot încărca fotografiile proiectelor concepute de ei înşişi, alături de o descriere a materialelor utilizate şi a paşilor de realizare.

Cele mai bune idei înscrise, votate de public sau desemnate de juriu, vor fi răsplătite cu premii în valoare totală de 40.000 lei.