Mihaela Rădulescu a triplat audienţa postului Realitatea TV

Despre Mihaela Rădulescu s-au scris multe şi, de cele mai multe ori, a fost criticată. Însă, când vine vorba de emisiuni TV marca Rădulescu şi mai ales despre audienţe, Mihaela se pricepe. Cu
Despre Mihaela Rădulescu s-au scris multe şi, de cele mai multe ori, a fost criticată. Însă, când vine vorba de emisiuni TV marca Rădulescu şi mai ales despre audienţe, Mihaela se pricepe. Cu noua sa emisiune, "Alegerile Mihaelei", de la Realitatea TV, diva a reuşit să tripleze audienţele postului.
Astfel că, a doua ediţie a emisiunii "Alegerile Mihaelei" a înregistrat, duminică, 27 mai, audienţe spectaculoase, potrivit măsurătorilor oficiale.
Mai exact, pe publicul tânăr, cuprins între 15 şi 54 de ani, a realizat un share mediu de 7-8, parţial peste cel înregistrat de Antena 1! Per total, în intervalul orar 14-17, Realitatea TV s-a situat pe locul 3. Mai mult, pe all urban, timp de un sfert de oră, între 16,15 la 16,30, Mihaela a reuşit să ţină postul Realitatea TV în frunte, lider de audienţă, realizând un share 8,4.
Vedeta poate fi urmărită, în fiecare duminică, de la ora 14.05, pe postul Realitatea TV.